Dit horloge was een NOS gevonden in een magazijn in 2010 , 38mm met P3133 uurwerk .
Zeldzaam want 38mm met P3133 zoals deze is ook lastig te vinden .
Nee hoor ,heb al een zware Ricoh verslaving en dat is meer dan genoeg ![]()
Heb je daar iets speciaal aan gedaan of gewoon de pols om en het water in?
Ik vind zo’n vintage amphibia wel nog een gradatie (of twee) cooler dan de moderne.
Niks speciaals, opengemaakt en de pakkingen nagekeken + ingevet om het jaar ofzo
en de mijne is niet eens een echte Amphibia, het is “maar” een Komandirskie.
Het is Lunes hoor. ![]()
Leuk die spaanstalige Ricoh!
En heel mooie staat.
Mooie Medallion ![]()
Als je hem bij mij kunt bezorgen ( Breda) wil ik er wel naar kijken.
Mooie foto man! Hoofd onderwerp haarscherp en mooie lichtval. Die diepte werking is ook fraai!
![]()
(Vandaag ook weer bij mijn fotografie groepje geweest.)
Volgens mij hou je ook wel van de moderne Amphibia’s.
Hier valt hij wat minder in de smaak. (Snelle foto met telefoon.
)
Volgens mij hou je ook wel van de moderne Amphibia’s
Dank je voor het compliment, ik heb natuurlijk wat goed te maken na die 2 AI foto’s
.
Ik hou wel van mijn Amphibia’s, maar ik vind het zo jammer dat de stock bracelet niet brushed is. Mss moet ik er nog eens eentje over een afwassponsje laten gaan.
Ben ook aan het uitkijken naar een andere bezel. Ik denk aan een Pepsi voor de Scubadude en een smooth bezel voor de andere Amphibia. Ik wacht op een reactie van de verkoper.
Heeft er iemand toevallig al een jubilee gevonden die netjes aansluit op 420 kasten?
Heeft er iemand toevallig al een jubilee gevonden die netjes aansluit op 420 kasten?
In mijn zoektocht naar een orginele band kwam ik deze tegen.
Geen idee of het past al beweert de verkoper van wel.
Geen idee of het past
Lijkt er aardig op qua endlinks.
Het zijn wel van die gestanste eindlinks, maak het wel wat flexibeler maar rammelt vaak.
Zou fantastisch zijn als iemand iets vindt met solid endlinks voor Boctok, ik heb ze nog niet gevonden.
Naar mijn beste weten is deze origineel maar limited edition. Misschien via Meranom verkrijgbaar waar hij uitgebracht is.
Ik wacht nog even met het opsturen van het wekkerhorloge. Wellicht in de toekomst. Wil er eigenlijk geen geld meer aan spenderen.