Ik vind die groene juist wel een lekker frisse verschijning. Net een Granny Smith appeltje.
Inderdaad!
Het ontwerp blijft inderdaad heel bijzonder. Hier een export maar dan nog groener. De combi met de raketstart had ik al eens eerder gezien maar vond de kleuren keuze van deze Raketa net even iets mooier gekozen. Vooral die exhaust gloed naar de onderzijde van de wijzerplaat is in mijn ogen fenomenaal. Dit is wel een va mijn favoriete in de prijzenkast.
Mee eens, ze worden leuker als ze wat speelser zijn.
Toffe uitvoering!
Oeteldonks bandje.
Alaaf
Persoonlijk vind ik dit echt helemaal niks. Die bandaanzet, goedkoop geprinte dial en dan “goud” om het nog wat te laten lijken…
Ik zou 't niet dragen, maar ik vind het erg wel leuk uitzien.
Die zie ik wel vaker in dit topic.
Ik zal nooit goudkleurig dragen, enkel verguld of liever nog massief goud.
Poljot 2612.1 uurwerk ligt hier nog. Loopt buiten de kast prima. Of ik koop ooit een fatsoenlijke via de Duitse verkoper van Poljot horloges, of wellicht komt er hier nog een keer iets aan bod.
Ik koop helemaal geen Russische horloges meer, anders raakt Dirk nog overwerkt ![]()
Daar zijn de meningen dan over verdeeld Sander.
Dat is absoluut waar. Maar dan pretenderen ze in ieder geval geen chique horloge te zijn.
Dat is waar. Dat doet mijn Pamphibia wel
Die wil een chique dresser zijn. En persoonlijk vind ik dat het hem nog aardig lukt ook
Best een mooie sandwich wijzerplaat.
Plaatje voor de sfeer…
Alleen de randen zijn wat dik… toch Jan?
En dit is gewoon prima. Als hij daarentegen goudkleurig zou zijn…
Ik vind hem leuk! Ben ook een treinen liefhebber trouwens. ![]()
En de helft van de “plaatjes” horloges hier hebben in basis simpel ogende prints.
En de stijl van de horloge kasten is regelmatig “Russische” kitsch.
Goh hoe bestaat het? ![]()
En ja, ik vind bijna alles leuk. En uniek. Duidelijk wat anders dan europese horloges.
En ze krijgen zeker een like van mij.
Maar denk nu alsjeblieft niet dat je een topklasse horloge koopt voor 50 euro. Is al ongelooflijk knap wat ze kunnen maken voor dat geld.
Zo dat moest ik even kwijt. ![]()
Fijna avond mensen! ![]()