Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XII

En dat begrijp ik ook wel.

1 like

Tot nu toe 2 MoonSwatches verkocht, de mijne en die van mijn echtgenote. Nooit spijt van gehad, 2 HF leden blij mee gemaakt.
Vostok Radioroom weggegeven aan @drex voor wijzerplaat en wijzers, zoiets gun je een liefhebber. Nog een AliExpress Flieger weggeven aan BroederBill voor het goede doel. Had er geen binding mee.

3 likes

Dat is gebruikelijk. Ik heb 5 horloges voor ca. 33 - 50% van de nieuwprijs gekocht op het HF terwijl ze als nieuw waren qua conditie en uiterlijk.

4 likes

Mijn vader is overigens precies hetzelfde. Ik heb 'm wat aangestoken, en hij heeft er nu ook een stuk of 10 in de kast liggen. Die hij niet draagt. Wat ik wel doe overigens. Ik draag ze allemaal.

3 likes

Ah, ja…

Ik heb er drie aan @DirkT gegeven voor onderdelen.

Ik heb een kleine scheepslading aan Bill gegeven. En nu je het zo zegt… Ik moet hem.nog een zak kinderhorlogea sturen die ik gekocht heb voor zijn goede doelen…

5 likes

Dat zeggen we hier nu net weer niet :wink:

Thx!

Spaans, bij gebrek aan beter maar niet doorvertellen

2 likes

Helau!

1 like

Dat zeker, maar ik heb nu slechts 1 Rus. De Amphibia 100 Radioroom mod. Een samenstelling van onderdelen, bij elkaar gesprokkeld voor een zelfbedacht model. De serie 100 case was het uitgangspunt, een heel prettig dragende kast met korte lugs. Uurwerk had ook service nodig. Maar het is allemaal gerealiseerd met behulp van twee medeleden en dat vind ik top aan HF! :+1:

14 likes

Oh ik dacht dat ik er weinig had met 3 stuks…

Zeer geslaagd mag ik wel zeggen.

4 likes

Je hebt er een, maar wat voor een :heart_eyes:

3 likes

Dit is wel briljant inderdaad. Ik krijg Tempeliers vibes, en Umbrella Corp van de Resident Evil series :wink:

Ik moet sowieso nog een keer iets hebben met een witte wijzerplaat. Heb wel een Seiko SSC813, maar echt iets wits, geen panda.

2 likes

Mooi gesproken Drex! En een zeer mooi uitgebalanceerde kast met historische dial. :ok_hand:

3 likes

Ik ben geen gamer. Wel af en toe flight SIM.

3 likes

Sander toch…

4 likes

Ik wil niet alles aan ADHD ophangen, maar het heeft er toch echt wel iets mee te maken. Impulsief dat ik altijd ben. In ieder geval nooit saai :smiley:

4 likes

Jij wel dan? :grin:

3 likes

Nope. Too far gone.

5 likes

Dankjewel heren, vandaag 2 Russen erbij gekocht :grin:
Een Zim, en een Slava

5 likes

Foto’s? :smiley:

1 like

12 likes