Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Rustig hier.
Net opgestaan met deze om.
Dus die mag hier ook weer.

15 likes

Goedemorgen en allemaal een fijne dag!

:luggage:

16 likes

Het is pas woensdag…

Ik heb nooit een horloge om als ik opsta, ik slaap zonder horloge. En met zo’n soms slecht afgewerkte Vostok, met scherpe randen bij de lugs, wil je je vrouw toch niet verwonden…

5 likes

Ik ga op de bedrand zitten, zet mijn bril op, doe mijn horloge aan en sta op.
Dus,

Dan heb je het zeer zeker niet over deze Vostoks.
Deze heb ik in 3 kleuren en aan alle 3 mankeert nix.

Nee, over deze 2 van mij. Aan de punten van de lugs kun je echt je huid open halen en in de rode cirkel zie je grijze delen op de zwarte lederen band waar metaal delen van de achterkant de verf van de band geschraapt hebben. Zo komen ze nieuw uit de fabriek.

Daarom blijf ik bij mijn mening dat Vostoks erg leuk en origineel zijn maar dat de kwaliteit nogal matig is. Want behalve de GMT zijn ze allemaal al bij Dirk uit logeren geweest en van de 2 nieuwe (uiterlijk 3 jaar oud) modellen kon het uurwerk linea recta de vuilnisbak in dus het verhaal van 10 jaar service interval slaat helemaal nergens op.

6 likes

Iets heel anders.
Waarom heb je je avatar weggehaald?
Gaat eventjes ten koste van de herkenbaarheid.

2 likes

Goedemiddag liefhebbers, nu met deze leuke Boctok.

Kast verchroomd en plaat een beetje opgeknapt.

11 likes

Ik heb heel hard getwijfeld om hem te koop te zetten maar… kweenie, toch maar niet, denk ik. Te lang zelf moeten naar zoeken. :slightly_smiling_face:

15 likes

Heel mooi. Zou hem houden. Anders heb ik wel interesse :wink:

Ik kwam toevallig dit horloge tegen; het lag al een tijdje te wachten op een behandeling. Vanavond even onderhanden genomen.

Dit lichtblauwe suède bandje ligt hier al een jaar te wachten op een geschikt horloge.

Kast ultrasoon bad gehad, glas gepolijst.

En het uurwerk afgesteld.

12 likes

Lennert, …last van de zon gekregen! :astonished:

3 likes

Weinig zon de laatste tijd, alleen English rain :cloud_with_rain:. :rofl:

2 likes

Zitten jullie nog in Nederland? :wink:

Saint Tropez. Mijn Vostok lijkt zich wat te schamen bij al die rijkdom. Heb hem gerust kunnen stellen. :grin:

13 likes

Mooie omgeving, geniet er van

2 likes

Dank je Richard. Inderdaad al een paar weken strak blauwe lucht, 25 tot 29 graden. Mag wel wat minder af en toe. :sunglasses:

En volgens de buren thuis ,16 graden en de regenton mooi vol. :grin:

2 likes

Nja, veel draagtijd krijgt die niet, en originele Okeahs gaan voor belachelijk veel geld vantegenwoordig, dus dat zet wel aan het denken. Maar tja, geld verdampt ook maar, en ik heb niks anders op het oog, dus… afwachten. :sweat_smile:

3 likes

15 likes
1 like

Dan is dit je kans om ervanaf te komen.

3 likes