Mooi, die band. Lijkt wel een rasp ![]()
Mooie collectie!
Zit die kroon wat verder van de kast op de schroefdraad?
Of niet niet helemaal vast? Maar zal wel zo horen.
Merci Jan, nu je het zo zegt heb ik iets meer kracht gebruikt en ineens kon het gewoon vastgedraaid worden. Vanmiddag voelde ik wat weerstand en liet ik het erbij.
Ja, leuke band.
Hoe is het met je horloge, Oscar? Ik dacht dat hij Oscar heet, toch?
Prachtige kleur lume op de dots en in de wijzers, fantastisch! Dit zou je wel mogen benadrukken bij de advertentie.
Staat er ook! ![]()
Is een mooi exemplaar Bas kennende ![]()
Beste Sander, ik heb je een pb verzonden met info over de Komandirskie serie. ![]()
Consul
Daar gaat het prima mee. Heb hem de laatste tijd minder gedragen. Maar komt wel weer.
Het opwinden gaat erg zwaar. En het horloge is het eigenlijk niet waard om compleet te servicen. Achja.
Ik wil het wel voor je nakijken hoor.
Voor wie geïnteresseerd is: Mooie vintage Vostok duiker, model zie je niet heel veel meer en wordt ook steeds duurder (de mijne krijg je niet voor deze prijs!). Ik heb verder niks met deze advertentie te maken, maar als je zoiets zoekt; handwinder, geen datum, in mijn ervaring zeer betrouwbaar uurwerk.
https://www.vinted.nl/items/8763854534-vostok-amphibia-diver-vintage
Erg mooie Vostok inderdaad!!
Heb je daar wel zin in? Straks springt de lume er weer uit ![]()
Maare, mag hoor. DM maar even je adresgegevens (weet niet of ik ze nog heb), en dan stuur ik 'm in een brief met bubbeltjesplastic erin. Moet goed genoeg zijn toch?
Wel track en trace verzenden, je hebt mijn gegevens in je mailbox. Laat maar weten als je het op de bus doet.
Zit de lume nog goed? En is de kleur nog hetzelfde? En waarom draag je het zo weinig?
Lume is goed. Kleur is hetzelfde. En ik heb teveel horloges. En 33mm is eigenlijk toch net iets te klein. Maar het blijft wel een mooi horloge.