Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Ik zit al op 2 volle benzine tanks te denken. :sweat_smile: :rofl:

2 likes

images

Koopie.

4 likes

Hoe goed ik er naar kijk en bestudeert, ik zie geen Russisch horloge bij de Kreidler . :rofl: :rofl: :smiling_face:

1 like

10 liter E5 en een beetje mengsmering olie…

2 likes

Ze zijn nieuw wel aardig aan de prijzige kant tegenwoordig…

1 like

Leuk om deze animatie te zien, Vostok en nog enkele andere Russen verkochten goed in de jaren 60 en 70!

1 like

Goedemorgen allemaal, iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst

16 likes

Door het ontbreken van een Vostok hier maar een foto uit de ogde doos.
Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

14 likes

Een koele Vostok vrijdag allemaal!
:potable_water: :gun:

:sunny:

16 likes

Fijne Vostok vrijdag! :sunny::sunny::sunny:

17 likes

Fijne Vostok vrijdag.

19 likes

Goed shirt👍

3 likes

Dilemma:
Ik heb een zeer mooie Vostok overgenomen op dit forum en ben er nog steeds blij mee. Loopt goed, redelijk uniek, mooi verzamel object alleen draag ik hem nooit. Dit komt mede door de kleine maat (39mm) en ook wel z’n leeftijd. Als ik dan zo’n scubadude voorbij zien komen ben ik toch wel jaloers. Die zou ik waarschijnlijk wel dragen. Want, waterdicht, grotere maat. Wat is wijsheid? Dragen op ander bandje en lekker alles mee doen wat je wil. Of ruilen met een scuba dude?

12 likes

Gezien jouw polsmaat zou ik 'm inruilen voor een Scubadude in een grote kast.

2 likes

14 likes

Wel heh. Veel plezier van gehad een korte periode maar toch net te klein. Iemand toevallig interesse in een ruil met een grotere kast?

2 likes

Mooie kleur band bij de prachtige pamfibia. Een 170 kast of vergelijkbare is een mooie maat voor jou @Duiffie

1 like

Rusland en China op één foto :slightly_smiling_face:
Voor de (voor mij) wat meer serieuze horloges geef ik wat meer geld uit aan banden.

1 like

Kalm aan vandaag!

15 likes

Is weer een kans voor je.

1 like