Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Fijne Vostok vrijdag! :sunny::sunny::sunny:

17 likes

Fijne Vostok vrijdag.

20 likes

Goed shirt👍

3 likes

Dilemma:
Ik heb een zeer mooie Vostok overgenomen op dit forum en ben er nog steeds blij mee. Loopt goed, redelijk uniek, mooi verzamel object alleen draag ik hem nooit. Dit komt mede door de kleine maat (39mm) en ook wel z’n leeftijd. Als ik dan zo’n scubadude voorbij zien komen ben ik toch wel jaloers. Die zou ik waarschijnlijk wel dragen. Want, waterdicht, grotere maat. Wat is wijsheid? Dragen op ander bandje en lekker alles mee doen wat je wil. Of ruilen met een scuba dude?

12 likes

Gezien jouw polsmaat zou ik 'm inruilen voor een Scubadude in een grote kast.

2 likes

14 likes

Wel heh. Veel plezier van gehad een korte periode maar toch net te klein. Iemand toevallig interesse in een ruil met een grotere kast?

2 likes

Mooie kleur band bij de prachtige pamfibia. Een 170 kast of vergelijkbare is een mooie maat voor jou @Duiffie

1 like

Rusland en China op één foto :slightly_smiling_face:
Voor de (voor mij) wat meer serieuze horloges geef ik wat meer geld uit aan banden.

1 like

Kalm aan vandaag!

15 likes

Is weer een kans voor je.

1 like

Vooral hoe die oude machines lopen is gewoon bijzonder. Loopt net zo scherp misschien zelfs scherper dan mijn andere “duurdere” horloges. Super gaaf om te zien.

2 likes

Het anteoord op de vraag zit in het eerste citaat.

Bewaren natuurlijk.

3 likes

Hij blijft definitief, afgelopen week weer om gehad en als ik die foto’s van @H47 zie …
En hij is, dankzij Dirk, mechanisch in top conditie.

2 likes

Ja precies, alleen maar bewaren om het bewaren en niet of weinig dragen is precies het dilemma.

1 like

Ikzelf ben 80 kg. Heb polsen van 18 a 18,5 cm en heb deze wijzerplaat in een Cadet van 34 mm zitten.
No hair on my head die eraan denkt om die weg te doen.
Mijn andere Cadet? 34mm
Mijn vaders Seiko? 34 mm
Mijn Air king? 34 mm
Allemaal zeer draagbaar.
Sterker nog, mijn vader had zulke berenklauwen dat ik 4 schakels uit de band moest halen toen ik die wou gaan dragen.
Maten zijn maar cijfers hoor.

4 likes

Kortom niet zeuren, houden dat ding en lekker dragen als je wil. Eet geen brood😁

3 likes

Kan niet in je portemonnee kijken maar koop je er toch een Scuba bij? Of laat je er een samenstellen naar je eigen smaak.

Oja, hele fijne hete Boctok vrijdag. Toevallig voor een HFer een duiker voorzien van een nieuw acryl (oude waren wat ouderdomsbarstjes in gekomen). En omdat hiermee ook serieus wordt gedoken ook maar gelijk afpersen. Maar in de workshop is het inmiddels ook onbehagelijk warm aan het worden dus snel werken. Vandaag daarbij toch maar mijn Boctok sniper toolwatch omgedaan.

17 likes

Hier ook weer een x meedoen met de Vostok inside Agat Zlatoust :fist:

15 likes

Pff nog een horloge……. Ja dat kan maar op zich is dat ruilen ook wel leuk voor de afwisseling….

4 likes