Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Zo, de eerste Noordzee duik dit jaar is weer een feit. Op Kijkduin is het nog wel uit te houden qua temperatuur.

16 likes

17 likes

Beter laat dan nooit toch?
Groeten vanaf een zomers Lago. :sunglasses:

-10 of +32 graden, een Vostok laat het Siberisch koud! :grin:

15 likes

Lees eerst dit maar eens. Je gaat toch geen mooie desert-shield weg doen! :astonished:

Scuba’s koop je op elke straathoek. Die komt vanzelf een keer er bij. :wink:

3 likes

Sorry, kan ff geen goede foto maken. Desalniettemin een fijne Vostok vrijdag toegewenst! Met de fantastische Amfibia van @Piet82.

Was vandaag eigenwijs en heb de dremel tegen de kroon aangezet. Van 8 naar 19. Dom uiteraard, en niet zonder risico. Maar ben regelmatig eigenwijs. Overigens wel op de laagste stand.

Is eigenlijk respectloos tegenover het mechanische uurwerk. Misschien vanaf nu consequent opwinden.

13 likes

Goedenavond liefhebbers,

Fijne Boctokvrijdag

17 likes

Wat Jan zegt.
En als je haar dan toch persé kwijt moet dan vraag haar maar netjes geld

Via pb aub.

4 likes

Dilemma blijft dus nog even een dilemma. Accepteren dat ik een leuk, mooi en uniek horloge bezit die ik weinig draag…

1 like

Ook zomertijd daar? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wens jullie een heel fijne vakantie! Het ziet er prachtig uit.

1 like

Is nog cooler dan een pamfibia :smile:

2 likes

Ja blijkt zo te zijn Folkert! Kan ik de bezel op nul houden, scheelt weer draaien en hij loopt best zwaar. :wink:

En bedankt, lukt prima hier! :+1: :wine_glass: :wine_glass:

2 likes

That’s the spirit!

2 likes

Goedemiddag horlogevrienden.

Pobeda met schitterend craquelé op de plaat en een fantastische kleur blauw.

13 likes

Iets betere foto :wink:

12 likes

Best uit te houden aan zee, 25 graden en noorden wind…

16 likes

Ik had die van mij een beetje moeten poetsen voor de foto…

2 likes

Als je 'm dan hebt gepoetst, daarna even lekker insmeren met renaissance, dat is een microcrystal wax polish, vinden ze lekker.
Renaissance Wax Polish
Op andere webshops is het een tientje duurder.

1 like

Mijn Scubadude is pas 4,5 jaar oud. Heeft gisteren en eergisteren een paar keer een zeezout bad gehad, blijkbaar gaat ie daar extra van glimmen :wink:

4 likes

Ik hou mijn horloges met zwemmen ed altijd om, maar als ik in zee ga doe ik ze maar af.
Volgens mij krijgt zeezout RVS nog aan het roestsn.

3 likes

Ik spoel mijn Scubadude pas uren later thuis met kraanwater af, RVS glimt super mooi. Is natuurlijk wel ontworpen voor de Marine…

4 likes