Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Ik heb ergens gelezen, misschien wel door jou geschreven :thinking:, dat de veerpennen dat niet zijn.

Klopt, heb ik geschreven. Daarom zitten er nu STRPS Swiss pennen in gecombineerd met een Single Pass NATO. De originele Vostok pennen zijn inderdaad nogal matig van kwaliteit.

2 likes

Ik heb ze gevonden; Dank voor de tip!!!

1 like

Het is ook roestvast, ipv roestvrij :wink:

3 likes

Graag gedaan, ze zitten ook nog eens spelingvrij in al mijn Vostoks, Casio Duro etc. Koop de 1,8 mm dikte uitvoering.

1 like

Ach weet je Folkert, of ik nou de zee in ga of een zwembad,
Ik blijf er nooit zo’ lang in dat ik persé in het water nog moet weten hoe laat het is. :wink:

3 likes

Ik kijk in het water helemaal niet hoe laat het is maar ik heb nu eenmaal altijd een horloge om behalve als ik slaap… eigenlijk is het gewoon zo’n horloge hobby ding om met je duiker de zee in te gaan.

2 likes

Goedemorgen, vandaag deze om mijn pols. Fijne Maandag allemaal.

15 likes

13 likes

Leuk! Belarus.Bijzonder horloge.

2 likes

Ik denk dat ik die gegraveerde randen die een diamant effect beogen nog wel het charmantst vind aan deze zomerse Slava tank.

17 likes

Is zeker geslaagd. Mooie band ook.

1 like

Banden.

1 like

Ik dacht het, jij zegt het. Maar ik ben al te vaak aangevallen door HF leden als ik zeg wat ik ervan vind.

2 likes

En dan dat gezeur van jou over die datum! :face_with_raised_eyebrow:

Ik mag dat wel, gewoon je mening geven. :grin:

(Mijn commentaar ging trouwens strikt over de Slava en die gele horlogeband. En was gemeend. )
Verder kijk ik nergens naar. Ik zit hier in mijn functie van horloge liefhebber/commentator :wink:

1 like

Tegen mijn eigen dochter, waar ik zielsveel van hou, zeg ik ook dat ik haar tattoos lelijk vind :joy:

Maar goed, ik ben een heel saaie man die maar 2 sierraden draagt, een horloge en een burgerlijke gouden trouwring.

5 likes

En over die afwasteil :smile: en dat ik tenminste in de zee zwem met mijn Vostok die dan maar liefst 50 cm onder water gaat :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kan jou niks wijsmaken he! :thinking:
:grin:

2 likes

Maar ik vind jouw Slava tank wel super tof!

IMG_6265

2 likes