Ik heb ergens gelezen, misschien wel door jou geschreven
, dat de veerpennen dat niet zijn.
Klopt, heb ik geschreven. Daarom zitten er nu STRPS Swiss pennen in gecombineerd met een Single Pass NATO. De originele Vostok pennen zijn inderdaad nogal matig van kwaliteit.
Ik heb ze gevonden; Dank voor de tip!!!
Het is ook roestvast, ipv roestvrij ![]()
Graag gedaan, ze zitten ook nog eens spelingvrij in al mijn Vostoks, Casio Duro etc. Koop de 1,8 mm dikte uitvoering.
Ach weet je Folkert, of ik nou de zee in ga of een zwembad,
Ik blijf er nooit zo’ lang in dat ik persé in het water nog moet weten hoe laat het is. ![]()
Ik kijk in het water helemaal niet hoe laat het is maar ik heb nu eenmaal altijd een horloge om behalve als ik slaap… eigenlijk is het gewoon zo’n horloge hobby ding om met je duiker de zee in te gaan.
Leuk! Belarus.Bijzonder horloge.
Ik denk dat ik die gegraveerde randen die een diamant effect beogen nog wel het charmantst vind aan deze zomerse Slava tank.
Is zeker geslaagd. Mooie band ook.
Banden.
Ik dacht het, jij zegt het. Maar ik ben al te vaak aangevallen door HF leden als ik zeg wat ik ervan vind.
En dan dat gezeur van jou over die datum! ![]()
Ik mag dat wel, gewoon je mening geven. ![]()
(Mijn commentaar ging trouwens strikt over de Slava en die gele horlogeband. En was gemeend. )
Verder kijk ik nergens naar. Ik zit hier in mijn functie van horloge liefhebber/commentator ![]()
Tegen mijn eigen dochter, waar ik zielsveel van hou, zeg ik ook dat ik haar tattoos lelijk vind ![]()
Maar goed, ik ben een heel saaie man die maar 2 sierraden draagt, een horloge en een burgerlijke gouden trouwring.
En over die afwasteil
en dat ik tenminste in de zee zwem met mijn Vostok die dan maar liefst 50 cm onder water gaat ![]()
Kan jou niks wijsmaken he! ![]()
![]()
Maar ik vind jouw Slava tank wel super tof!