Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Fijne Vostok vrijdag!

14 likes

Nee, alles erg duur. Keuze genoeg, dat wel. Al verkopen ze eigenlijk allemaal hetzelfde. Alleen Atlantic zie je veel in Polen t.o.v. Nederland. Oh ja, ook Vostok Europe uit de Baltische staten.

Mooie stad begreep ik, nooit geweest. Als je de kans hebt om naar Kraków te gaan…

4 likes

Die hebben wel orginele modellen. En netjes afgemonteerd en goed afgeregeld, was mijn ervaring.

4 likes

Alvast een mooie week in Warschau toegewenst

2 likes

Dat wordt de tweede week,
en heel misschien nog een aantal dagen Zakopane of Hannover op de terugreis.
En dat alles met uitzicht vanuit de trein.

3 likes

Ik ben een paar keer in Zywiec geweest.

Het wordt toch echt Wrocław Richard, het oude Breslau. En naar ik lees ook bewoond door honderden kabouters.

6 likes

Mijn excuses, het is nog vroeg en last van de warmte :hot_face:

2 likes

Lijkt mij een erg mooi wandelgebied.

Was vroeger wel in Slowakije, tegen de Poolse grens, maar nog nooit in Polen. Mooie gebieden en in Polen veel historische steden. Kan mij wel bekoren.

4 likes

Treinreis Charles? Mooi en vaak lekker relaxed. Veel plezier!

3 likes

Zag jaren geleden in Rome hele straten met in de souterrains Chinezen achter de naaimachines. Allemaal goedkope Chinese productie met een label ‘made in Italy’ :joy:. Geen woord van gelogen!

5 likes

Mijn zonnetje in huis. Komt vandaag goed uit. Fijne Boctok vrijdag. Pas goed op jezelf, lekker veel drinken.

19 likes

Zakopane is bereikbaar per trein al is het een aardig lange reis.

Als je nog tips wilt, PB dan even, mijn vrouw is geboren en getogen in Kraków en we komen er regelmatig. Evenals in het Tatra gebergte, Zakopane zelf mijden we meestal, te toeristisch.

2 likes

Überhaupt staat polen op mijn lijstje. Ben 1 uur in polen geweest over een gebergte heen gereden. (Bleek later wintersport gebied te zijn in de winter)op de grens met Tsjechië

1 like

Inmiddels rond de 30 graden nu aan zee en binnen een uur gaat deze dalen naar 26.
Zeewater is heerlijk!

12 likes

Ik ben niet voor dit weer gemaakt. Ik ben zoveel mogelijk binnen. Bah.

2 likes

Bij mij ook.
Ik dacht aan de Zuidpool om mee te beginnen. :wink:

:cold_face: :+1:

10 likes

Vind m erg cool

18 likes

Zo even een lekkere rus om met die hitte:

14 likes

Gaaf met die sub :+1:

2 likes