Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Thanks! Draag hem niet super veel, probeer de Russische militaire wijzerplaten een beetje te vermijden :sweat_smile:

5 likes

Die uit de CCCP tijd kunnen best. Toen waren de Russen nog lief.

1 like

Ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk dat je niet weet waar je over praat. Verder wil ik niet Off-Topic gaan, is genoeg over gezegd.

2 likes

Och. Was ik alweer vergeten dat je hier altijd een smiley bij je grapjes moet zetten omdat mensen het anders niet snappen.

2 likes

Knipoog is beter nog.
:wink:

3 likes

Heb zelf Marine achtergrond dus vandaar voorliefde voor subs schepen etc
Los van dat het Russisch is. :+1:

5 likes

Speciaal voor Joost dan een keer. Ik had een overbuurman die bij de Marine zit.

Mijn ex. Okeah. Of te wel Oceaan. Ik kocht er een haaien lederen band bij. Vond ik toepasselijk.

Bijpassende reclame. Op zich een fraaie foto toch?

Sturmanski bij Nederlands militair vliegtuig. Soesterberg.

16 likes

Heel gaaf. Spreekt erg tot de verbeelding. Ik ben daar best wel vatbaar voor als ik naar iets nieuws kijk.

1 like

Geweldig thx :muscle:t2::muscle:t2::+1::+1:

1 like

Waarom?! :open_mouth::open_mouth: heb je deze weggedaan :cry::cry:

1 like

Ik vond hem (dit is een re isseu van de oer Okeah uit de seventies) te glimmend en gladjes tov het orgineel. En wilde wat minderen in de collectie.

Werkt nooit zulke ideeën, want dan heb je weer ruimte om wat er bij te kopen. :grin:

Hij had een zicht venster.

En los bijgeleverd dicht deksel.
Netjes van Julian Kampmann! :+1:

9 likes

Meestal geen goed idee.

3 likes

Ik loop ook wel eens te denken om te minderen, maar zou niet weten welke ik zou willen missen, wel wat nog een mooie toevoeging zou kunnen zijn.

2 likes

Deze Vostok Cadet, op z’n blikken sovjet band, loopt nu al dagen op 0 sec. afwijking, wat volgens mij wel indrukwekkend is voor een ± 40 jaar oud (?) horloge uit de Sovjet Unie.

12 likes

Ik begin op het punt te komen om horloges, welke ik echt zelden draag, weg te doen. Eet geen brood en het levert weinig op maar als je er een ander plezier mee kunt doen…

Maar eerst even de zomer hitte overleven…

3 likes

Je weet waar je je scubadude kwijt kan.

1 like

Naar aanleiding van de post van Jan hierboven net de hele site van

weer door zitten spitten.
Je moet toch iets met je tijd op vakantie.

Leuke dingen hé, die Cadetjes,
Klein maar fijn.

3 likes

16 likes

Doe ik ook regelmatig. Begin meestal met de rariteiten en daarna de chrono’s. Valt mij op dat hij ook wel eens partijen heeft. Ook eigen collectie ruimen? Zoals paar jaar geleden ineens veel cadetjes en juniors/lady’s. De, voor mij, echte pareltjes zoals oude mooie Sturmanskie’s en Okeah’s en Raketa waren vroeger al zeldzaam. Nu zie ik die vrijwel nooit meer bij hem.

Toch altijd leuk om te kijken.
Zag nog een paar mooie “plaatjes” Amphibia’s. Altijd mooie kwaliteit bij hem.

5 likes

Mooi hè?

13 likes