Omega_73:
minderen
Rhys:
minderen
Ikzelf dacht met 6+1 wel klaar te zijn, iedere dag van de week een ander horloge om de pols.
Echter ben ik bang dat deze:
toch gevuld gaat worden.
(Edit gelijktijdig met volgend antwoord: Iedere dag van de maand en bijzondere dagen dus een ander horloge om de pols!)
7 likes
Rhys
28 juni 2026 om 11:53
224
Absoluut, je hebt naast de 7 weekdagen ook altijd bijzondere dagen, voor bijzondere horloges ,
2 likes
En waterdicht! Al een paar keer mee wezen zwemmen, niks aan de hand.
2 likes
magnifique:
toch gevuld gaat worden
Ik had een kist voor 10. Mooi dacht ik, automatische rem.
Toen gaf mijn lieve vrouw mij nog zo’n kist van 10 cadeau. Was niet meer te doen. Zwitserse kist en Russische kist?
2 likes
Omega_73:
kist van 10 cadeau
Geweldig! Hier ook aangezet door de vrouw toch iets uit de etalage te kopen dan enkel kijken.
Op een Angelier denk de zwarte wijzerplaat: Coming Soon – Angelier denk ik in de Russische hoek te blijven. Een vintage Raketa is incoming,
Op een Strela CO38CYB wacht ik tot deze weer bij Julian Kampmann in voorraad komt.
En daarna zie ik wel wat er gaat gebeuren.
9 likes
Zo redeneer ik niet. Afgelopen week continue de Scubadude vanwege het weer en het zwemmen in zee.
Gisteren tijdens het winkelen liepen we terloops langs een juwelier, gewoon even kijken… ahum en dan denk je weer aan opruimen…
Zie mijn NA topic elders. En toen liep mijn vrouw met mijn Scubadude om naar huis
2 likes
magnifique:
. Een vintage Raketa is
Vraag je Macx de kast te verchromen? Zou die flink van opknappen denk ik.
2 likes
Ik had de FC gezien ja, heel mooi horloge!
De eerlijkheid dwingt mij te vertellen dat ik met het hete warme weer enkel de Vostok racer op nato heb gedragen.
1 like
magnifique:
Angelier
Ook heel mooi en ik heb er ook over nagedacht. Maar nu de FC erbij is gekomen gaat dat over.
magnifique:
in de Russische hoek
Ik zit veel in de Casio hoek ook.
2 likes
Ik heb Wolter @Macx al een pb’tje gestuurd.
Zonder de kennis dat dat heel goed mogelijk zou zijn had ik hem niet gekocht.
(Het is mijn eerste 2de hands/vintage horloge ooit )
3 likes
fdpg1963:
Casio
Ik duim op een heruitgave van de AE-9W.
1 like
Macx
28 juni 2026 om 14:51
235
Goedemiddag vintagevrienden, nu met deze Raketa.
12 likes
Het blijft toch een wonderschoon horloge, Wolter.
2 likes
Sorry😩 maar draag hem niet.
1 like
TKH
28 juni 2026 om 19:25
239
Vandaag op de Rikketik een leuke vostok voor mn vriendin gekocht, moet hem alleen nog even lopend krijgen voor de vakantie
11 likes
Ik beloof je een nieuwe Vostok te kopen😂
1 like
Er is vast een liefhebber die er blij van gaat worden. Daarom heb ik jouw verkoop topic even genoemd.
4 likes
Helaas, is niet door.
(Zat net “het perfecte plaatje” te kijken. )
Te gedetailleerde scuba afbeelding.
Niet des Vostoks!
Ha ha, je haalde hem al weg zie ik net.
7 likes