Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Heb de AI foto maar verwijderd na een attente waarschuwing dat dit niet toegestaan is…
Maar een blauwe scubadude met oranje tinten lijkt mij top!

1 like

Ja was meer voor mijzelf om een idee te krijgen.

Er bestaat nog een variant volgens mij.

Ja, net gevonden.
Minder fraai wat mij betreft. Een grotere scuba afbeelding, ook meer gedetailleerd.
Kijk maar bij Meranom. De klassieke Amphibia lijn. Meer dan honderd plaatjes, je moet er wel wat voor doen. :wink:

Welke?

Ja maar ik heb wel wat wensen, liefst een 020kast (20 mm band) zonder datum.

Zal je matsen. Deze is er ook in andere kleuren. Foto van de website van Meranom. Altijd bron vermelden, ook zo iets.

Leuke kast, dat wel.
En geen datum, kan een voordeel zijn in dit topic. :grin:

Zit net je Desert shield te bekijken. Keurige staat. Mooi ivoor verkleurde lume. Heel fraaie originele bezel met lume pip.
En werkelijk prachtige band er op. Dit betreft de iets latere versie met vostok embleem in de plaat.

Denk dat je die wel verkoopt.
Succes!

6 likes

Datum is ook een gedoe om dat goed te krijgen bij een Vostok

Mijn enige Russische aankoop vandaag in Houten. Uit de grabbelbak van meneer Hagman uit Zweden voor twee tientjes. Vanavond even opengemaakt en is vanaf de fabrieksband nog geen schroevendraaier in geweest. Gewoon degelijk 2209 kalibertje. Best uniek om een bijna NOS Rus te vinden.

11 likes

Gefeliciteerd Dirk! Leuk die “bliksemschicht” markings. Staat dat nog ergens voor?
Prachtige staat zo te zien inderdaad. :+1:

Was er nog een beetje volk daar, op zo’n warme dag?

2 likes

Dank je, Charles

Nee, het was uiterst rustig en warmte viel wel mee. Althans, als je het vergelijkt met afgelopen vrijdag. Disclaimer: dit is uiteraard een persoonlijke interpretatie van de werkelijkheid.

1 like

En een Sovjet
En een statief op nachtkastje voor 4 gada
2 bier horloges
2 beaters

Kist van 10 houd ik mij prima aan.

1 like