Sja doe dan maar een bod via PB😘
Is wel echt in mooie staat, eerlijk is eerlijk. En loopt zonder afwijking. Dat is ook zoiets bizars!
De mijne heeft een orginele handgemaakte hagedis. Gemaakt door Hans.
En passend bij een Desert! ![]()
Hahahaha okay okay. Qua kleur ook wel hetzelfde.
Moet nu stoppen anders gaat de prijs nog omhoog omdat ik hem toch niet kwijt wil. Ga zoiets nooit meer terug kunnen kopen natuurlijk.
Valt het kwartje? Moest er wel flink voor “praten”. ![]()
Stelletje opscheppers ![]()
- Die van Duiffie
- Die van Jan
Hahaha, nee, ik heb voor nu genoeg Vostoks. En de prijs is niet zo gek. Alleen ik had laatst nog een gesprek met iemand, en dat ging over de prijzen van vóór Covid.
De DS van Jan ligt naar mijn mening dichter bij de oorspronkelijke uitgave. Vandaar de keuze.
Deze is heel mooi. Zijn ze nog goed te vinden?
Wat me tegenhoud met Russische chronografen, is dat als ze een service nodig hebben, het horloge eigenlijk total loss is.
Ik
Ik zie geen bestelknop.
Ik zal eens een foto maken van de kast. Dit zijn vlekken die je ziet zijn geen krassen
Ja, dat is een goed idee. Zo op de foto lijkt het of de linker lug een putje heeft op de lug, en het mist glans, dus even oppoetsen. Ook aan het voetballen kijken zeker? haha
Ja, was wel jammer heh.
Bar slechte wedstrijd, nog nooit zoiets gezien van een NL-team op een WK. Heel jammer dit.
Vijf man achterin, dan krijg je dit. Vanaf het begin domineerde Marokko; ze hebben verdiend gewonnen, wat mij betreft.
Ben je al klaar met oppoetsen, Duiffie?
Nee zal vanavond ff gaan poetsen. Ik voel de druk😂