Zeer bijzondere en originele vintage Vostok Amphibia met de zeldzame Operation Desert Shield wijzerplaat. Dit model is geliefd onder verzamelaars vanwege de historische link en de opvallende originele dial met Amerikaanse en Saoedische symboliek.
Dit exemplaar heeft mooie authentieke details zoals:
- Originele wijzerplaat met sterke vintage uitstraling
- Mooie warme vanillekleurige lume-verkleuring
- Originele lume pip aanwezig
- Handopwind uurwerk (geen automaat)
- Klassieke Vostok kast met karaktervolle bezel
- “Made in USSR” op de dial
- Loopt netjes
Het horloge draagt erg prettig op de mooie soepele Atelier Romana leren band, die perfect past bij de vintage uitstraling.
Geen standaard Amphibia, maar echt een verzamelwaardig stuk met uitstraling en historie.
Staat:
Zeer nette vintage staat passend bij leeftijd, met normale lichte gebruikssporen. Zie foto’s voor een goede indruk.
Inclusief:
Horloge + hoogwaardige leren band
Perfect voor liefhebbers van Russische vintage horloges, militaire historie en unieke verzamelstukken.
Vraagprijs: €200 inclusief de mooie soepele lederen band
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.