Ook heel mooi en ik heb er ook over nagedacht. Maar nu de FC erbij is gekomen gaat dat over.
Ik zit veel in de Casio hoek ook.
Ook heel mooi en ik heb er ook over nagedacht. Maar nu de FC erbij is gekomen gaat dat over.
Ik zit veel in de Casio hoek ook.
Ik heb Wolter @Macx al een pb’tje gestuurd.
Zonder de kennis dat dat heel goed mogelijk zou zijn had ik hem niet gekocht.
(Het is mijn eerste 2de hands/vintage horloge ooit
)
Ik duim op een heruitgave van de AE-9W.
Het blijft toch een wonderschoon horloge, Wolter.
Sorry😩 maar draag hem niet.
Vandaag op de Rikketik een leuke vostok voor mn vriendin gekocht, moet hem alleen nog even lopend krijgen voor de vakantie ![]()
Ik beloof je een nieuwe Vostok te kopen😂
Er is vast een liefhebber die er blij van gaat worden. Daarom heb ik jouw verkoop topic even genoemd.
Helaas, is niet door. ![]()
(Zat net “het perfecte plaatje” te kijken. )
Te gedetailleerde scuba afbeelding. ![]()
Niet des Vostoks!
Ha ha, je haalde hem al weg zie ik net.
![]()
Heb de AI foto maar verwijderd na een attente waarschuwing dat dit niet toegestaan is…
Maar een blauwe scubadude met oranje tinten lijkt mij top!
Ja was meer voor mijzelf om een idee te krijgen.
Er bestaat nog een variant volgens mij.
Ja, net gevonden.
Minder fraai wat mij betreft. Een grotere scuba afbeelding, ook meer gedetailleerd.
Kijk maar bij Meranom. De klassieke Amphibia lijn. Meer dan honderd plaatjes, je moet er wel wat voor doen. ![]()
Welke?
Ja maar ik heb wel wat wensen, liefst een 020kast (20 mm band) zonder datum.
Zal je matsen. Deze is er ook in andere kleuren. Foto van de website van Meranom. Altijd bron vermelden, ook zo iets.
Leuke kast, dat wel.
En geen datum, kan een voordeel zijn in dit topic. ![]()
Zit net je Desert shield te bekijken. Keurige staat. Mooi ivoor verkleurde lume. Heel fraaie originele bezel met lume pip.
En werkelijk prachtige band er op. Dit betreft de iets latere versie met vostok embleem in de plaat.
Denk dat je die wel verkoopt.
Succes!
Datum is ook een gedoe om dat goed te krijgen bij een Vostok
Mijn enige Russische aankoop vandaag in Houten. Uit de grabbelbak van meneer Hagman uit Zweden voor twee tientjes. Vanavond even opengemaakt en is vanaf de fabrieksband nog geen schroevendraaier in geweest. Gewoon degelijk 2209 kalibertje. Best uniek om een bijna NOS Rus te vinden.
Gefeliciteerd Dirk! Leuk die “bliksemschicht” markings. Staat dat nog ergens voor?
Prachtige staat zo te zien inderdaad. ![]()
Was er nog een beetje volk daar, op zo’n warme dag?