Leuke verhalen hierboven!
Dank voor het delen!
Wat een ontzettend leuke vondst dit! Sowieso gecharmeerd van de 3133 maar wat eromheen zit is hier ook heel cool
Mag ik heel even uw mening? De twijfel slaat toch weer toe.
- Zwart
- Wit
Leuke hommage inderdaad. Zeker de witte. ![]()
Ikzelf vind het een tikkeltje te druk, maar als ik de mooiste moest kiezen zou het de blauwe worden.
Staat deze er niet tussen omdat het voor jou een onacceptabele kleur is of niet gezien?
Mooie techniek en ook boeiend om alles uit te zoeken wat alle schalen betekenen maar verder vind ik dit soort horloges
![]()
Zeker gezien, bedankt!
Ik ben bang dat die wel erg knalblauw uit gaat vallen in het echt en gezien het geheel
is, leek me dat misschien wel wat too much.
Het is hier Russische week, eerst al wat mod onderdelen besteld om een oranje duiker te maken:
En nu ook nog eens 2 “NOS” Vostoks gekocht:
Mooie Neptune! Een van mijn favoriete modellen, lijkt me ook erg comfortabel dragen.
Goed bezig Tim, ook mooie opbergzakjes?
Ja blijkbaar, totaal nutteloos, maar toch leuk om erbij te hebben ![]()
Bijzonder model zeg!
Is inderdaad een fijn horloge. Als ik het me goed herinner heb ik deze een paar jaar geleden overgenomen van iemand hier binnen dit topic.
Ik heb er ook nog 1 . Je kan er een riem doorsteken en ben je aan het sporten of iets dergelijks dan kan je je horloge er in doen . ( zie de vorm )
Met jouw horloges gaat het wss niet omdat het dikke bandjes zijn …
Oh wat grappig! Dat had ik dan weer niet verwacht ![]()
Het russische antwoord op de JLC reverso!
Heb ik weer wat om op te zoeken
![]()
Ja zoiets, heerlijk pragmatisch!
Vorige week kwam ik deze Raketa tegen in Zweden. Ik dacht: even een bodje doen en warempel, hebbes haha
Het uurwerkje ziet er schoon en fris uit.
Ben zelf nooit verder gekomen dan maandelijkse bezoeken aan mijn verkering in Oost-Berlin.
Had Monika ontmoet in West-Berlijn toen ze naar een Amerikaanse kerk ging tijdens een zeldzame bezoek aan familie in West-Berlin.
Ik was toen verkocht. Ik was daar met een jeugdgroep van de Amerikaanse kerk in Den Haag.
In Berlijn spreken ze een mooiere Duits. Mijn school duits was niet echt toereikend.
Iedere tocht die ik ondernam ging eerst via fam in West Berlijn waar ik steeds opdracht kreeg om producten en berichten over te brengen. Ik maakte toen veel gebruik van mijn twee paspoorten zodat de stempel data wat verder uit elkaar kon houden. Uiteindelijk kenden de grens beambten me en liet ik kaas en cola confisceren. Dat werkte goed. Ook pantykousen waren welkom.
Ooit één keer een nacht moeten doorbrengen achter de wacht omdat ik de avondklok gemist had.
Die tijd had wel wat spannends en voelde alsof ik toch iets goeds kon doen.
Ik heb ooit een keer een Ruhla horloge daar geruild. Mijn Casiotron was daar erg populair.