Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Joeppie, mijn eerste vintage is binnen.
:star_struck:

15 likes

Mooi man!

Ik heb de Boctok even wat glans teruggegeven en een ander bandje eraan gezet. Wat eraan zat, lijkt nergens op. Wat een raar bandje, is trouwens een Omega-bandje. Ik heb er even deze nato-band aangehangen. Komt nog wel een keer iets mooiers voor deze mooie Boctok. Ik ben er zeer mee in mijn sas.

Wat een doffe kast.

Dus dat gaan we even veranderen, even de bezel eraf en over de polijstborstels

Even zoeken voor een leuk natobandje; deze kan voorlopig goed.

Zo, dat ziet er al een stuk beter uit.

13 likes

Veel beter!

2 likes

Dankjewel, ja, die kast is nog nooit een keer gepoetst, lijkt wel, en dat bandje haha, die ga ik op Tradera zetten, is per slot van rekening een Omega-bandje haha

1 like

Ziet er top uit! Ik heb er nog eentje, met een tuxedo dial, die wil ik nog een keer een brushed top en gepolijste zijkanten geven, heb ik ooit ergens gezien en dat zag er fantastisch uit. Maar die van jou is erg mooi geworden, gefeliciteerd.

1 like

Dankjewel, het werd al te donker om echt mooie foto’s te maken, maar morgen weer een dag, dan maak ik er nog een paar.

Helemaal goed gedaan.
Wou bij de eerste foto al iets posten over die gele band maar ik dacht eigelijk meteen, niet mee bemoeien Eddie.
Gelukkig is die al weg.

1 like

Je maakt mij nieuwsgierig over de foto’s die komen gaan vandaag. Het is nu al een heel mooi exemplaar geworden. Met de Nato een goede upgrade.

1 like

Goedemorgen allemaal,

9 likes

Zo is dat Wolter! Ben een (vintage) Omega fan. :wink:

Maar zou deze toch niet hoeven. Ook Omega spullen slijten. Kijk maar bij de aanzet tussen de lugs.

Zulke bandjes gooi ik weg. Goede keus om te wisselen naar een sportieve nato. :ok_hand:

2 likes

Goedemiddag vintagevrienden,
Ik heb er nu een leren bandje aangedaan, even kijken of dit staat,

9 likes

Ja dit vind ik een mooie lederen band.

3 likes

Het is zeker een mooi bandje echter ikzelf zie het horloge liever op de zwart/witte nato.
Combi met de bezel spreekt dan meer.

2 likes

Ik vind ook dat aan dit type horloge een natobandje hoort, ik ga even die nato eraan doen, dan kunnen we het beter bekijken.

Hier is ie weer met een natobandje.

6 likes

Nato Wolter! Past beter bij een duiker.

Op een of andere manier lijkt de nato ook breder. Door de banen misschien? Staat prima!

2 likes

Dat sowieso, het leren bandje staat ook wel goed, maar er hoort een natobandje aan een duiker.
Ik zal eens rondkijken of er nog wat mooiere natobandjes te vinden zijn.

2 likes

Deze zijn binnen, die groene is wel eeecht een knaller :sunglasses:

En die hoesjes erbij zijn heel leuk!

10 likes

Nog steeds om de pols, de nieuwe aanwinst.

Een foto recht van boven, dan zie je de print niet meer

Onze nieuwe Russische vriend is direct opgenomen in de groep, klikte meteen.

10 likes

Groeten uit Nijmegen :heart::green_heart::black_heart:

11 likes