Waarom niet gelijk een gesloten garage maken Dirk? ![]()
Ik zou er toch een dak op maken ![]()
Das wel handig zo’n aanhanger met stortbodem ![]()
Ik dacht, zal een serieuze vraag stellen. ![]()
Blij dat ik met jou wel serieus kan praten hoor Jan. ![]()
Gesloten garage ligt zeker in de overweging. Maar in eerste instantie komen er latten aan de zijkant dat het lekker kan doorwaaien zodat alles droog blijft. Komt dit jaar zeker een mooi dak op maar er moet een balans zijn tussen vakantie en werken.
Hiero gebruik gemaakt van de koelere dag en de balkondeuren opgeschuurd en voor de tweede keer afgelakt. En dan is er koffie
en de eerste druppels
.
Toch iedereen een fijne Vostok-vrijdag!
ps
Een carport, goed idee Dirk. Maar hier dan vooral voor het Saharazand
.
Pss
Ja, de datum, ik weet het
. Maar ik wilde even een MN-bandje om
.
Staat je heel goed!
Ik zeg toch niks? ![]()
![]()
Waterdicht?
In theorie wel, dit is de 30atm variant van de amphibian. Te herkennen aan het dikkere plexi, de wijzerplaat en de caseback.
Zeldzaam stuk Mark! ![]()
Staat prima inderdaad!
Zal ik eens een maffe ontboezeming doen
…
Ik verzuip in de horloges, en zeker is niet alles vintage en/of kwetsbaar, maar sinds ik horloges draag zorg ik ervoor dat ze niet met water in aanraking komen. Of ik nu douche, met dit weer in het zwembad lig of zelfs mijn handen was, het horloge doe ik altijd af.
Dus als ik jouw Amphibian zie, Mark, vind ik het een mooi horloge, maar voor mij niet echt passend qua de ‘specs’
.
Ik heb hetzelfde “dilemma” met aantallen, maar omdat ik helemaal niks met dressers heb en ondanks dat het voornaamste deel uit duikhorloges bestaat, wil dat niet zeggen dat ik ze in het water gebruik of dat ik ze uberhaupt nat laat worden.
Een horloge hoeft voor mij niet gebruikt te worden waar het voor gemaakt is, gewoon de tijd weergeven en kunnen dragen is genoeg. ![]()
Als ik het water in ga dan zal het horloge een recente Vostok, G-Shock of Seiko zijn. Iets anders gaat van de pols aan de kant.
Vorig jaar heb ik deze stalen komandirskie mee laten zwemmen in de zee.
Met zwemmen in zee met een horloge om ben ik dus ook maar eens gestopt.
Die smerige zoute zooi kruipt overal in en ook bij een stranddouche krijg je dat er echt niet allemaal uitgespoeld.
En ik blijf echt niet zo lang in het water dat ik tijdens het zwemmen hoognodig nig eens moet zien hoe laat het is.
Nee, ik hoef de tijd ook niet per se te weten, maar ik wilde wel graag een wristshot met de haaien maken ![]()
Het is eigenlijk ook onzin, het zout is toch wel ruk voor de kast etc, maar je ziet er wel cool uit in het water ![]()
Wow, de 20 atm Scubadude haalde al ruim 650 meter in de druktank (zie youtube).
Bij mij gaat alles wat recent is en minimaal 100m WR onder water, zoet of zout. In de praktijk zijn dat al mijn Vostoks, een Casioak (G-Shock) en een Casio Duro.
Serieus?
Kom op zeg, zelfs mijn 50m WR Frederique Constant gaat onder water als ik mijn handen was en bij hitte polsen en handen even afkoel met koud water, loopt echt niet vol.
Het enige dat niet onder water gaat is vintage en ongeschikte bandjes.
Zwemmen met een horloge
![]()
Ik zeg niet voor niets “maffe ontboezeming”
.
En dit alles heeft geen enkele oorzaak of reden. Hoe dommig wil je het hebben
.