Haha, ja dat was ik al van plan ![]()
En kwa bandjes houd ik het even hierbij, ze passen er wel mooi op!
Beter dan die helder groene. Netjes zo.
Gewoon maar een idee hoor, probeer ook eens een rustige mooie lederen gestikte zwarte,.![]()
Of passend bij "chique " een iets lichtere bruine krocodil of hagedis. Mag imitatie. ![]()
Deze zou eigenlijk beter passen op een goudkleurige dresser. (Zat hij ook.
)
Ja, of een mooie bruine, laat het leer het woord doen, mooie kwaliteit pull-up of horween of zo.
Ik ben gek op exotisch leer, maar hagedis zie ik niet zo bij die Raketa, eerder struisvogel, dat lijkt me heel mooi staan. Die desert storm van jou zou ik op rood haai doen, eventueel blauw of groen. Of een leren Pepsi combo, vast wel iemand op Etsy die dat maakt.
![]()
U vraagt, wij draaien.
Ik had deze fraaie haai er jaren aan zitten. Maar helaas
Ging verleden jaar die band kapot.
Voor die tijd ook nog een rode nato gehad. Beetje flutterig. ![]()
Momenteel terug naar stalen orgineel. Ik hou ook wel van uitproberen.
Samen met vrijdag plaatjesdag is dit heel snel echt een van mijn favoriete topics op het forum geworden, het is altijd leuk om alles hier te lezen en zien!
Ziet eruit als de bekende Hanharts, toch? Gaaf ding!
Heeft er veel van weg; hier zit wel een datum op. Verder zijn ze veel duurder dan deze Buran. Ongeveer 8x zo duur. Deze Buran heb ik na een tip van een HF lid gekocht op een Duits horlogeforum.
Het is toch niet zomaar te fotograferen; als je het van bovenaf wilt nemen, dan zie je het logo niet. Je moet zorgen dat je het in de juiste houding fotografeert; het komt erg nauw bij deze Boctoc.
Ik hoop dat het bij deze Boctok wat makkelijker gaat. Deze is onderweg naar Nederland.
Ik vind dit een mooi model, twee Boctokken die op elkaar lijken en toch weer anders zijn. De kleuren en het ontwerp vind ik erg aantrekkelijk. Wat meestal de doorslag geeft om een horloge te kopen, is vooral de kleur van de lume, en dat is bij deze fantastisch, net als bij die andere, De lollipop-secondewijzer is prachtig, de prachtige groene kleur op de indices in combinatie met de dots is onweerstaanbaar, gewoon een prachtig horloge. Vandaar dat ik deze erbij heb genomen.
Deze kast vind ik het mooiste met een 18 mm band. Zonder verbreding zoels hier. Met name de fraaie lugs komen dan tot hun recht. Met name de eerste canvas band, die heeft een wat klassiekere look.
Prachtig horloge. Alleen een kniesoor zou er last van kunnen hebben dat de datum niet overeenkomt, maar ja, dat kan ons verder niets schelen.
Dat ben ik met je eens, maar om het zeker te weten had ik er enkele besteld, probeerseltjes, zeg maar. Nu weten we het zeker: het is. Niks.
Vind ik ook. ![]()
![]()
(Voor degenen die hier nog niet zolang rondhangen: vroeger werkte ik bij de HF Datum politie, vraag maar aan Jan, hij werd er gek van).
Ik ben daar overheen gegroeid inmiddels. ![]()
Kies maar een datum. ![]()
Klinkt niet zo Clint Eastwood-achtig, Harry. ![]()
(Deze laatste foto was mijn inzending bij Fotochallenge 83.)
![]()
Mooie Flieger!! ![]()