Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Post 539. :wink:

2 likes

Heel gaaf! Draag je ‘m vaak?

1 like

Hier zie ik niet zoveel eigenlijk behalve deze meneer op straat net. In Hongkong wel m’n ogen uitgekeken…

3 likes

Ach in die tijd was het nog wel eens onduidelijk waar de grenzen lagen. Lag er ook aan wie je het vroeg😜

3 likes

Nee niet supervaak, maar is ook een soort van gimmick, heb meerdere braille horloges:

12 likes

Ach hoeveel keer heb ik hier een (oude) Omega gepost? :thinking:

Ga altijd nog vrij relaxt naar dit vriendelijke topic. :grin:

Toch maar even een Poljot posten. :wink:

12 likes

Mooi gedaan !

1 like

Dankjewel Joost.

Goedemiddag,

12 likes

Goedemiddag liefhebbers,
Vanmiddag weer aan de Raketa van Ricardo gewerkt. Ik had het horloge van de week in een verzamelbox gelegd en vanmiddag weer bekeken. Ik zag tot mijn verbazing een koperachtige gloed aan de zijkant van de kast doorschijnen, dus voor ik er alles weer af zou halen, heb ik eerst de kast gepolijst op de machine, daarna een nikkellaag gelegd en daarna chroom.
Nu ziet het er weer goed uit.

Morgen, als het chroom zich goed heeft gezet, lichtelijk nog oppoetsen voor wat meer glans.

13 likes

Hebben wij weer; Een eigenwijze Raketa.
:laughing:

2 likes

Is het goud er al afgevallen? :thinking::joy:

Heel mooi!

3 likes

Die van mij is opnieuw verchroomd, niet verguld.

1 like

Als je ook bij de Pobeda gang wil, hij is er ook in het zwart!

https://www.ebay.com/itm/115928128948

2 likes

Ik heb nog een paar van zulke bandjes liggen, dit staat ook wel aardig.

10 likes

Dat bandje staat er ook mooi op!

Is iets te breed, maar in het echt zie je dat bijna niet.

1 like

Ik heb 'm ook in een donkere kleur, een beetje donkerblauwachtig, maar deze kleur staat beter bij het goud.

Je kunt er ook een vergulde bracelet of flexbandje aan hangen.

Ik had nog wat canvasbandjes binnengekregen, waaronder deze, dit staat ook wel aardig,

Ik zal even wat buitenopnames maken.

7 likes

Is onderweg:

Bandje voor erbij heb ik ook al gevonden

2 likes

De goudkleur moet er wel een beetje bij passen. Breng het maar mee als je komt, dan kunnen we het gelijk even bekijken en eventueel even vergulden in dezelfde kleur.

Canvas staat ook wel mooi. Ik heb toevallig deze twee kleuren, maar er zijn meerdere kleuren in de handel.

7 likes