Werkse Richard. Helaas geen airco voor je.
Wij zijn in Vietnam, van Saigon via Danang (daar zijn we nu) naar Sapa en Hanoi. De route die je wel vaker hoort, maar toch enorm leuk is. Vandaag sinds 10 dagen de eerste langere regen…
… heb ooit op mijn werk voor de lol meegedaan aan lessen voor het behalen van het certificaat. Viel nog niet mee. Miste eigenlijk teveel het fingerspitzen-gevoel.
Heb plannen om met dochterlief volgend jaar naar Japan te gaan. Maar we zien dat het duurder en duurder wordt. En dat toeristen, en het zijn er eigenlijk ook veel en veel te veel, steeds minder welkom zijn.
Dus we kijken nu met een schuin oog een beetje naar Vietnam…
Heb ik ook niet:joy:![]()
![]()
Leuk! Kun je daar ook nog horloges oppikken?
@Phyl zoekt er nog één ![]()
Echt jammer want ik vind 'm heel mooi! Staat je heel goed, ook op
![]()
Al begrijp ik de laatste foto niet
horloge in spiegelbeeld en bandje niet.
Hier in huis met alle rolluiken dicht tot vanavond, buiten in Kraków is het nu 36 graden ![]()
![]()
Yes zo eentje ben ik wel voor te porren.
Daarom even glaasje water
en rustig kijken Folkert.
Ik moest ook 2 keer kijken.
Charles houdt hem op de kop. En heeft 12 uur van (24uurs)bezel op 6 uur positie. (Hoort ook zo bij zelfde tijdzone.)
Dat is misschien ook verwarrend ![]()
Oh ja ik ben nog niet helemaal wakker ![]()
Gelukkig ben ik geen (zomer-/winter) tijdzone politie ![]()
Inmiddels wel snel even de spelling van het ww “houden” aangepast. ![]()
Draag mijn horloges eigenlijk steeds vaker met de band op de ‘Japanse’ wijze, dus met de gespzijde op zes uur. Maar dat neemt niet weg dat de foto wat dommig is. Voor mij is dit, met de opdruk van dieptes die ik dan ook wilde fotograferen, de Dugena-band, maar voor jullie had ik beter de gesp kunnen fotograferen ![]()
Neemt niet weg dat hieruit blijkt, dat westerse banden niet gemaakt zijn voor het dragen op de ‘Japanse’ wijze. Want dan had de opdruk wel op de gesp-kant van het bandje gestaan, dus aan de duimzijde van de pols.
Dank je wel, Jan.
Sorry. Blijft in de kast ![]()
Helemaal gelijk
Hallo, zijn er leden die ervaring hebben met een Raketa braille horloge. Dat vind ik wel iets bijzonders.
Betrouwbare advertenties van mooie modellen mogen doorgestuurd worden.
Ik zag dat @Johan301070 er een heeft. Ben benieuwd naar jouw ervaring met dit horloge.