Haha, dat zullen vast niet de enige zijn!
Ik moet zeggen, zwarte horloges bevallen mij vaak wel. Aan de pols vaak mooier dan op een foto. ![]()
Heb er 4 inclusief een vintage Omega.
Ik had voor de 2 Vostoks nooit een zwarte wijzerplaat gehad, maar de afleesbaarheid deed me deugd.
Zwarte Angelier en Strela CO38CYB staan op de verlanglijst.
Sovjet ontwerptaal is vaak met pijlen en raketten en rode sterren, en dat is bij dat horloge eigenlijk ook zo — en tegelijkertijd is het mooi en elegant. Knap gedaan.
Staat 'm bijzonder goed!
De blauwe Scubadude natuurlijk, die nieuwe (groene) is wel mooi maar hij heeft een beetje Zwitserse uitstraling.
Dank! Rouleren van bezels vind ik leuk, niets is vastgelijmd.
Daar was ik min of meer al van overtuigd.
En niets anders!
Het lang wachten is begonnen.
Toch ingeschreven op en beide versies kunnen bestelen. ![]()
Russische project van onze Spaanse zuster forum HdeR.
Let op jongen.
De politie leest mee.
Google autocorrectie laat me in de steek ![]()
Jullie zullen het hier vast ook wel waarderen. Ik vond gisteren een leuke Seiko UFO bij de kringloop. Had vorige week ook al een acryl poetssetje opgepikt, waar ook 2500 schuurpapier in zat.
Voor:
Na:
Hij loopt zelfs nog netjes. -30/-40 per dag, en ik heb onder de kap nog niets gedaan. Enige nadeel is de vervelende 19mm bandbreedte. Heb hier genoeg 18 en 20 bandjes liggen…
Gekocht als cadeautje voor een vriend die veel Sovjet dingen verzameld (vooral onderscheidingen en wapens uit WW2) voor nu nog even om de eigen pols
Top cadeau!
Dankjewel! Hij draagt nu en Tommy Hilfiger, die kan ik niet meer aanzien ![]()
Gatverdamme…
Horloge wind niet lekker meer op staat na korte periode stil. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Tijd voor een service ![]()