Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Klinkt niet best, het begint in Rusland ook best een chaos te worden begrijp ik…
De winkelwagen van de website doet het ook niet.

1 like

hmmm… vanavond nog maar eens een poging wagen en elders een beetje zoeken.
Of toch een telegram account aanmaken?

1 like

Laatst via vinted deze nette gebruikte vostok gekocht op nato strap met een losse band. Helaas niet goed opgelet, de endlinks ontbreken :sweat_smile:. Heeft iemand nog 2 endlinks liggen voor dit model/band? Eerste indruk is top, al is er nog wel wat werk aan de winkel met +51 sec per dag.

7 likes

Op één of andere manier Nicolay te pakken krijgen is de enige optie. Erg vriendelijke en behulpzame man. Spreekt Engels.

4 likes

Boris heeft een nieuw bandje gekregen.

12 likes

:crazy_face: Boris kon wel een leibandje gebruiken.

2 likes

:joy:

1 like

:clinking_glasses:

2 likes

Technochas zit in Belarus dacht ik?

1 like

Even foto gemaakt van de adres gegevens op de manual van de CHN-54. Gekocht in 2019.

Heb snel even op ebay gekeken. Staan er genoeg, maar zag voorlopig alleen vintage Electronica’s. Misschien nog wel leuker? :thinking:

5 likes

Bedankt voor de aanvulling. Dus enkel de modules komen uit Minsk.

5 likes

Dacht ik eerst ook want op het horloge staat tegenwoordig “made in Belarus” onder het LCD display maar dat is dus omdat

5 likes

Vandaag Wolter @Macx mogen bezoeken om mijn gebrachte Raketa + de (gekregen) bonus Pobeda Zim op te halen. Ikzelf ben er erg verguld mee en het was een zeer geslaagde gezellige dag!!!
:smile: :ok_hand:

De plaatjes:

15 likes

Ik vind vooral de Pobeda Zim erg mooi geworden met een heel mooie egale goudlaag. Het past ook wel bij het horloge.

Alleen is dit voor mij nu wel een typisch voorbeeld van een Russisch ontwerp als het gaat over
:point_down:t2:

Maar dat zal vast wel een OCD dingetje van mij zijn.

Toch super hoe @Macx dit allemaal voor elkaar krijgt met al zijn chemische reacties :alembic:

6 likes

Die Pobeda is echt zo’n typisch eind jaren 60 begin 70 er jaren ontwerp. Zo’n tv kast?

Ik heb zelf ook wel een paar horloges uit die tijd.
Orgineel en leuk om te hebben.

Prachtig afgeleverd door Wolter! :ok_hand:
Veel plezier er mee!

5 likes

Echt fantastisch vind ik deze geworden, de wijzerplaat icm met het (zeer net) vergeulde, echt top!
Knap hoor @Macx neem je al bestellingen aan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Ik vond het ook een zeer gezellige dag, Ricardo! Je hebt mooie foto’s gemaakt. Veel draagplezier gewenst met beide horloges. En hopelijk tot de volgende keer.
En ook bedankt voor de 50 l demiwater, fantastisch!

6 likes

Vanmiddag snel terug gereden naar m’n vakantieadres in Friesland om daar m’n allereerste Amphibia op te vangen uit de brievenbus. Veel te lang verhaal, maar ik ben er echt heel blij mee!

11 likes

Super strakke Amphibia! 420 is ook mijn favoriete kast.

2 likes

Redelijk nieuw ook, de verkoper zei dat ie 2 jaar oud was, schijnbaar ook niet zo veel gedragen.

2 likes