Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Dat had ik met een horlogeband. Omdat de foto van Gagarin daar in het klein op zit mag hij niet geëxporteerd worden naar Europa.

2 likes

Maar er staat alleen maar een kleine scubadude op en onderin in het klein “gemaakt in rusland”

Dus die Komandirskie met Yeltsin van mij had ook niet door gemogen als ie uit de USA kwam?

1 like

Toch maar Vostok 24 Watches dan…
Volgens mij had hij ook de oude haren trekker band toch? @Omega_73

2 likes

Ja, dat kan. Maar ze hebben ook die 24-uurs-Komandirskie, en zoveel meer moois.

Oeps, ik heb net de reactie op dat Gagarinbandje verwijderd, maar ik wil nog steeds wel zien hoe dat er uit zag! :sweat_smile:

2 likes

Die Rally zit zo goed met dat goedkope leren bandje :joy:

Deze Kommandirski staat te koop op C24. Voor niet duur. Nederlandse verkoper. Moet haast wel iemand van hier zijn? Waarom staat hij niet hier te koop? Ik ben op zich wel geïnteresseerd maar er staat bij dat hij niet geserviced is en ‘volgens moderne normen’ niet goed op tijd loopt. Nu weet ik ook wel dat hier op het forum mensen zijn die dat graag en goed en voor een paar euro willen fixen, maar omdat ik het merkwaardig vind dat deze niet hier ergens vermeld wordt, laat ik hem nog even aan me voorbijgaan.

2 likes

Fijne vostok vrijdag avond mensen.
Blij te merken dat alles gewoon door gaat wanneer je even andere verplichtingen hebt. :grin:

Leuk horloge Vincent!

Goede herinneringen aan. :wink:

Klopt. :smile:

8 likes

6 likes

Gaaf met dat bandje! Eigenlijk had ik nu wel een leren bandje met gele stiksels willen hebben, maar de zwarte die er nu op zit is prima.

3 likes

Ha heb ik ook!

1 like

Aha! Maar waarom dan? Om 'm te vereren?

1 like

Staat nog steeds op de verlanglijst

1 like

Voor de heb

2 likes

Wel grappig, ik heb dat nog nooit eerder gezien.

2 likes

En dan een passend Gagarin horloge er op

13 likes

Of zoiets

9 likes

Ik zie ze heel vaak voorbij komen. Volgende keer zal ik je berichten.

1 like

En zoek in dit onderwerp maar eens op Gagarin.

Mijn Yuri leeft een rustig leven in de horlogebox :disappointed_relieved:

10 likes

Ultiem horloge, enkel denk ik niet dat Yuri Gagarin een bandje met een selfie had :grinning:

3 likes