Vandaag, vier jaar geleden, overleden.
Hoe hard kun je iemand in deze dagen nodig hebben.
Omega noemt zoiets “drivers edition”. ![]()
Leuk ding!
Als ik me dan voorstel dat ik dit horloge draag met m’n hand op het stuur lijkt deze ook nog gemaakt voor de rechterpols.
Of stel ik het me nou helemaal fout voor?
@Jesus als je het wil doen, plaats dan aub eens een foto met je hand op het stuur als je dit horloge draagt?
Zowel links als rechts aub.
Maar geen te mooie fotos, anders komt deze ook op de verlanglijst
Waarschijnlijk geen hele volksstammen die dit kopen vanwege de functie.
Meestal rijd je met de handen op de zijkant van het stuur met de duim op de voorkant liggend. En dan natuurlijk in de 10 over 10-positie.
Om al rijdend op je horloge te kijken houd je het stuur iets losser vast en draai je simpel je linker onderarm 90° naar je toe. De wijzerplaat staat dan meteen in de juiste afleespositie.
Geloof, het werkt en is eigenlijk heel comfortabel.
Ik geloof het echt maar ik kijk toch automatisch op de klok van het navigatiescherm. Om nou speciaal van horloge te wisselen voor elke auto rit…
Ik geloof je meteen.
Wat ik dan weer niet geloof is dat ik ooit om die reden een horloge aan zal schaffen.
Als rariteit, niet ondenkbaar.
Voor het gemak van de functie, ech nie.
Vind ik zelf toch wel alleraardigst, om horloges met een aparte achtergrond die er ook nog leuk uitzien aan te schaffen.
Tenslotte heb ik ook een hoop amphibia’s en andere duikers, terwijl ik nog nooit gedoken heb. Sterker nog, ik kan niet eens zwemmen ![]()
Doe ik soms wel. Vooral bij lange ritten. Geeft wat schwung aan het rijden in de automobiel. Jammer genoeg kan het dak er dan niet af. Zou wat zijn, leren handschoenen aan, een pet op en sjaal om en rijden maar ![]()
Die zinnen doen me denken aan de fifties, een Austin Healey met draadspaak wielen en houten stuurwiel. En dan…
…zo’n soort “sport” horloge om de pols.
Een mooiere versie dan. ![]()
En mijn Vostok rally om weer ontopic te geraken.
![]()
Dan vooral iets comfortabels. Tegenwoordig is dat standaard mijn 34mm FC Highlife.
Ik rijd in een burgerlijke Koreaan met airco, saai maar betrouwbaar en comfortabel.
Ik heb een midlifecrisis Japanner, ook met airco
Toyota Celica? ![]()