Bedankt! Ja leuke tijden…
de hobby staat wel op een heel laag pitje nu.
Dat is een mooi ding ![]()
Komt wel weer, spreek uit ervaring ![]()
… ben nog steeds aan het twijfelen, Remco / @Dao. Hij is mooi, maar nèt niet afwijkend genoeg van een aantal andere horloges die ik heb. Maar wie weet wat dit weekeinde doet met mijn impulsiviteit ![]()
Ben te lui om naar boven te lopen om een foto te maken dus maar even een download. Deze mod van jou, Remco, draag ik nog altijd met enige regelmaat.
Eind '21 alweer, wat vliegt de tijd.
Het is een heel leuk horloge voor als je rustig de tijd kan nemen om te kijken hoe laat het is. Ik neem aan dat het vanzelf went?
Zou persoonlijk eerder de “rechtop-variant” nemen, maar deze is ook zeker mooi hoor!
… na een aantal malen gedragen te hebben kun je binnen een kwartier ‘tussen de oren’ omschakelen. Ik vergelijk het altijd met het dragen van een ‘einzeiger’, een horloge met één wijzer. Na het omschakelen blijf ik bij die horloges echter wel de tijd min of meer op een aantal minuten inschatten. Maar ik heb geen minuten- of secondenfetisj, dus ik kan daar zeer goed mee leven ![]()
Een groot voordeel van de 24 uurs-horloges, mocht ik ooit in de richting van één van de polen uitkomen en het is continu licht of donker, heb ik wel een aantal horloges die mij laten weten of het 12.00u of 24.00u is ![]()
Een paar jaar geleden één van mijn Luch einzeigers bij het uitpakken.
Daar ging wat mis bij een aanvulling…
Even rustig zitten om 2 voor 12 terug te kijken terwijl de regen weer tegen het raam klettert. Inmiddels is het kwart over 12 / 24.15u / 00.15u geweest… een kwestie van omdenken bij het kijken, Vincent. Of eigenlijk gewoon zien waar je naar kijkt, zonder nadenken ![]()
Iedereen een goed weekeinde.
Jaaa die blijft ook echt tof om te zien, dankje. Ook veel plezier aan het maken ervan gehad.
Ik heb ook nog steeds een bepaald soort mod op mijn verlanglijstje staan ![]()
![]()
Zoiets als dit ![]()
Toevallig gisteren wat tijd besteed aan het kijken hoe eenvoudig de onderdelen verkrijgbaar zijn Folkert. De bezel nog nergens kunnen vinden. De rest is redelijk te vinden. Als jij wel wat kan vinden (maal twee
) stel ik ze beide graag samen hoor.
Grappig, heb ik ook, maar dan zo.
Draag hem graag en hersenen even laten werken schijnt goed te zijn. ![]()
… 'k voel me zo vrij om ook eens rond te kijken ![]()
Tuurlijk, of het er nou twee of drie worden ………
Verdorie, nog een reden om er een te kopen ![]()
In het blauw van @Kouco :
Vostok Amphibia 420
https://www.horlogeforum.nl/t/vostok-amphibia-420/618423?u=magnifique
Hij is al verkocht, in record tempo wel!
Damn, 13 minuten is wel heel snel! Gefeliciteerd aan de koper!
Was ook een “niet lang over nadenk” prijsje!!
De wijzerplaat ook niet, daar draait het toch wel een beetje om bij de Special Edition…