Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

En een aantrekkelijke rustige wijzerplaat, en met de voor veel liefhebbers klassieke en prettig draagbare 420 kast. :ok_hand:

4 likes

Achjah heb hem destijd ook voor een leuke prijs van Bas overgenomen. Toen was die zelfs NOS en ik heb hem gebruikt waar die voor bedoeld is. En zo is het leuk voor iemand anders binnen het forum.

Precies dit Jan je slaat de 420 kast op de kop om het zo maar te zeggen.

4 likes

Ben toch benieuwd Co wat je nog voor horloges hebt? Je gaat toch niet stoppen he?

2 likes

Inderdaad, niet op voorraad. Dat wordt in de gaten houden, of aan Peter er een berichtje aan wagen met de vraag wanneer weer op voorraad.

2 likes

Nee dat was ik niet van plan hoor, Maar wou wel wat horloges uit de collectie doen.
Dan zal er hoogstwaarschijnlijk wel weer wat nieuws komen. Al moet ik wel zeggen dat ik op het moment in wat rustiger vaarwater zit en niet echt op de jacht ben. Ik geniet eigenlijk van wat ik heb nu.

En om dan antwoord op je vraag te geven dat is eigenlijk van alles van Rolex, GS, Omega, tot Vostok het loopt redelijk uit een.

2 likes

Ik ben meer geïnteresseerd in de speciale wijzerplaat van de Spaanse Limited edition maar ik denk niet dat die te vinden is.

3 likes

Bedoel je deze Folkert?

10 likes

Ik denk eerder die van @Jesus .

(Ik vroeg me net af, heeft Spanje kerncentrales? Vanwege die belangstelling, ja dus. 5 actieve volgens google.)

5 likes

Die bedoel ik inderdaad…

5 likes

Is dat nou makkelijk sleutelen met zulke nagels Dirk?

9 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

TK: Vostok Amphibia Desert Shield - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges https://share.google/fa32uXuEnZLRSH4Dv

4 likes

Ja weer mooie exemplaren van Bas! @BG1

Ook een ladies horloge.

3 likes

Werkende link:
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-vostok-amphibia-desert-shield/618495?u=fdpg1963

3 likes

Bedankt Folkert, mijn link was inderdaad een beetje omhandig!

2 likes

38mm? Dat is gewoon een herenhorloge, toch?

4 likes

Vostok Cadet

Op onze polsjes past het (34 mm) wel :smiley:

5 likes

Oh, ik dacht dat Jan die andere Amphibia bedoelde! Die Cadet is wel leuk, maar ik heb al een Yeltsin-Komandirskie met een kroon op 2 uur :wink:

4 likes

Ach, je wordt er vanzelf handig mee. :joy:
En die Russen hebben geen fingerspitzengefühl nodig.

8 likes

Fijne forumleden… als je tòch een Desert Shield zoekt… beter dan deze wordt het niet

13 likes