En een aantrekkelijke rustige wijzerplaat, en met de voor veel liefhebbers klassieke en prettig draagbare 420 kast. ![]()
Achjah heb hem destijd ook voor een leuke prijs van Bas overgenomen. Toen was die zelfs NOS en ik heb hem gebruikt waar die voor bedoeld is. En zo is het leuk voor iemand anders binnen het forum.
Precies dit Jan je slaat de 420 kast op de kop om het zo maar te zeggen.
Ben toch benieuwd Co wat je nog voor horloges hebt? Je gaat toch niet stoppen he?
Inderdaad, niet op voorraad. Dat wordt in de gaten houden, of aan Peter er een berichtje aan wagen met de vraag wanneer weer op voorraad.
Nee dat was ik niet van plan hoor, Maar wou wel wat horloges uit de collectie doen.
Dan zal er hoogstwaarschijnlijk wel weer wat nieuws komen. Al moet ik wel zeggen dat ik op het moment in wat rustiger vaarwater zit en niet echt op de jacht ben. Ik geniet eigenlijk van wat ik heb nu.
En om dan antwoord op je vraag te geven dat is eigenlijk van alles van Rolex, GS, Omega, tot Vostok het loopt redelijk uit een.
Ik ben meer geïnteresseerd in de speciale wijzerplaat van de Spaanse Limited edition maar ik denk niet dat die te vinden is.
Ik denk eerder die van @Jesus .
(Ik vroeg me net af, heeft Spanje kerncentrales? Vanwege die belangstelling, ja dus. 5 actieve volgens google.)
Die bedoel ik inderdaad…
Is dat nou makkelijk sleutelen met zulke nagels Dirk?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TK: Vostok Amphibia Desert Shield - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges https://share.google/fa32uXuEnZLRSH4Dv
Bedankt Folkert, mijn link was inderdaad een beetje omhandig!
38mm? Dat is gewoon een herenhorloge, toch?
Oh, ik dacht dat Jan die andere Amphibia bedoelde! Die Cadet is wel leuk, maar ik heb al een Yeltsin-Komandirskie met een kroon op 2 uur ![]()
Ach, je wordt er vanzelf handig mee. ![]()
En die Russen hebben geen fingerspitzengefühl nodig.