Zomaar wat
Nog meer
De vierde, die rooie, is wel echt mooi.
Mooie serie!
Wel 2x Cardi-Vostok Capitan, mooi verschil in wijzerplaat met andere lichtinval.
De eerste is grafisch mooi gedaan met die Vostok I capsule van Joeri Gagarin in 1961. En van de laatste wordt altijd wat nostalgisch.
Leuk, geen doorsnee horloges.
De eerste ![]()
Dankjewel Bill, de zoektocht is gestart
Gemeen van me hè?
Helemaal niet, ik zie het als motivatie
Nu nog een leren jack of een motor met zo’n zelfde kleurstelling zien te vinden ![]()
Maar dat is uiteindelijk wel veels te overdreven om te matchen met een horloge van 140 euro! ![]()
Goed gevonden! ![]()
In al mijn ‘motor’ jaren daar nooit moeite voor gedaan. ![]()
M’n vader is (niet helemaal meer) een fanatieke motorrijder, daarom wil ik het zelf ook nog een keer leren en m’n eigen motor kopen. Maar goed, eerst moet ik een eigen auto zien te vinden.
Zo’n CBR600RR was overigens wel de motor die Pap nu het liefst zou willen hebben, de originele Fireblade CBR900RR uit 1992 die hij nu al bijna 31 jaar (!) bezit begint wat te snel te worden voor 'm.
Maar ik zou dolgraag nog eens zien dat ie die wit met rood en blauwe schicht nog eens uit de garage haalt. Het was heel spannend om achterop te zitten toen ik nog een heel stuk kleiner was, 80km/h op binnenweggetjes was al heel veel ![]()
Mooi verhaal Vincent! Heb o.a. ook heel wat Honda’s gehad. Ook een 750 cc versie van die 900. Het waren best grote en wat hoge motoren. Die 600 is al heel wat handzamer. De jongere modellen werden zo wie makkelijker te berijden. Ik heb de echt orginele cb 750 four nog gehad, bj 1969!
Achterop zitten is zo wie zo, wat spannender dan zelf rijden.
Je moet je maar over geven aan de kwaliteiten van de rijder.
Een neef van mij is nog steeds zwaar onder de indruk van een ritje bij mij achterop een cb 750F. Dat ging over een dijk.
Daar reed ik dagelijks, dus beetje meer gas. ![]()
Er is weer een kleine scheepslading Vostoks binnen:
Fleurig zijn ze altijd wel!
De linker krijgt een andere plaat, de bovenste blijft zoals hij is en de rechter eigenlijk meegekomen als donor, maar die is echt helemaal strak, dus wie weet…
Ikke niet. ![]()
Ik ook niet