Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel XIII

Ik ook niet.

1 like

Fijne Vostok vrijdag gewenst allemaal.

15 likes

Iedereen een mooie Vostok vrijdag toegewenst, heb de mijne niet bij mij, plaatje uit het archief

16 likes

Fijne Vostok vrijdag.

17 likes

Fijne Vostok vrijdag!

16 likes

Wilde eigenlijk wisselen maar i.v.m. 9/11 mag die vandaag nog.

Mooie vostok vrijdag mensen!

Waarom zou je dat doen? Weer eens wat anders. Mooi typisch stukje oostblok. 70 jaar herdenking van iets. Misschien nog eerder die rechter dan. :thinking:
Maar nee, gewoon in de collectie allemaal.

13 likes

Fijne Vostok vrijdag iedereen. Volgende week een vrijdag met een nieuwe Vostok duiker :wink:

16 likes

Fijne Vostok vrijdag

17 likes

Omdat ik deze plaat graag ergens in kwijt wil :innocent:

En de rechter is verguld, die draag ik eigenlijk niet :see_no_evil:

13 likes

Lang getwijfeld, maar teveel gelijkenis met andere horloges in mijn kast.

Back to normal,
hoewel, wat is eigenlijk normaal op deze datum?
Heb getwijfeld over welk horloge, maar ben gezwicht voor een ‘normale’ Raketa. Mét originele band.

Iedereen niet alleen een fijne, maar ook een goede Vostok-vrijdag.

ps
Tim, heeft jaren geduurd, maar ook ik moet zeggen dat goudkleurig niet lelijk hoeft te zijn :wink:

14 likes

Denk dat alleen Remko het verlossende antwoord kan geven. Tenzij het een AVG-tje betreft. In ieder geval iedereen een fijne Boctok vrijdag. Voor mij een classic Boctok vandaag.

17 likes

Ik doe dan ook maar een dagje mee

16 likes

:point_down:t2:

:thinking:

6 likes

Moet kunnen, een beetje Amerikaans tintje, toch? :us::thinking::canada::thinking::grin:

1 like

Ach, de gewone man in Canada en hun buren verderop net over de grens, lenen nog steeds hun grasmaaier aan elkaar uit. Het is dan even spannend aan de grens of je nog een tarrif moet ophoesten

6 likes

Een fijne Vostok vrijdag allemaal!!!

Als het goed is wordt deze later vandaag gewisseld met een nieuwe duiker :grinning:

Nee, niet die van @Dao want die hoort met originele bezel gedragen te worden.
:rofl: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :rofl:

16 likes

Vanmiddag wat anders

17 likes

Da, heel goed :100: ik ben in blijde verwachting :star_struck:

9 likes

Van harte gefeliciteerd!!!
:ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd! Heel mooie aankoop! En fijn dat het horloge bij een echte liefhebber blijft.

5 likes