Show horloge <€100,-

Er wordt al vaak aandacht en topic’s besteed aan horloges van een redelijk waarde en natuurlijk is het leuk om al dat moois voorbij te zien komen.
Maar het leek me leuk eens te kijken wat er aan moois te vinden is wat wel erg betaalbaar is … van bijv rond of < €100,-

ik ben zelf erg te spreken over mijn seiko 5, gelukkig met 20mm bandaanzet daar heb ik nl de meeste bandjes van.

zelf noem ik hem m’n pmpp (poor man’s Patek Philippe):wink:
aanschafprijs hier op het forum €36,20 inclusief verzenden … wel zelf een shellcordovan bandje gebruikt van ongeveer de zelfde prijs, resultaat vind ik zelf erg goed

ik ben erg benieuwd wat er meer langs gaat komen :slight_smile:

Gekocht via Ebay in de VS voor 68 Euri’s inc. verzenden.

Sandoz met 25 jewels ETA automaat uurwerk (geen chinees!), zelf wel een natobandje op gezet, kwam met een stalen band.

Nu mijn favoriete vakantie horloge :slight_smile:

leuk te lezen dat het zelfs met eta automaat kan… mooie combi btw met deze strap (tu)

Mijn Pulsar Chrono. Koste destijds iets van 150 gulden. De originele gele band is wel vergaan maar met een nieuwe erop van 12 euro is hij nog steeds een favoriet zomerhorloge. Zwarte band staat ook goed zoals je ziet.

In de Sandoz zit een ETA 2824-2. Meer info hierover is hier te vinden: http://www.chronometrie.com/eta2824/eta2824.html

Hieronder een fotootje:

kon deze pulsar nog niet, mooie klok …

De duurste die ik heb heeft rond de € 225 gekost.
Van onder de honderd laat ik deze twee zien:

“De” Blyssa, die ooit van Dreski was en een Orfina die ik kocht van iemand die 'm op de zolder van zijn net aangekochte huis in een schoenendoos had gevonden:

die orfina is super strak … (tu)

grootmokum Schreef:

De duurste die ik heb heeft rond de € 225 gekost.
Van onder de honderd laat ik deze twee zien:

“De” Blyssa, die ooit van Dreski was en een Orfina
die ik kocht van iemand die 'm op de zolder van
zijn net aangekochte huis in een schoenendoos had
gevonden:

http://i2.photobucket.com/albums/y42/grootmokum/Bl
yssa.jpghttp://i2.photobucket.com/albums/y42/groot
mokum/Orfina.jpg

Je was me toen net voor met die Orfina. Nou ja ik had hem waarschijnlijk toch weer verkocht en dan had je hem ook gehad. :wink:
Misschien een leuk idee voor een topic. Show je horloge welke eerst van dreski was. :smiley: Lijkt me beter van niet want misschien ga ik er wel van schrikken. :wink:

Mag het ook naar voorbeeld van Dreski???
N.a.v. de foto’s van Dreski van de Blyssa heb ik er toen ook een gekocht. En hij valt ook in de categorie onder de 100 euro.

Michel

Ik heb dus een Swatch.
Nieuw kost hij ong. eur 65,-

Hoi,

Juist wat fotos gemaakt van mijn horloges,
de duurste was ongeveer 110 euries. Er zitten er ook bij van 20-30€.
Maar ik vind ze toch mooi:)


http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,103359

mvg
Rik

Ach ik gooi er nog een paar tegenaan.
Deze swatch. een keer overgnomen van Robbie voor 35 euro of zoiets.

Dan deze Orient diver. Kost 125 euro maar is op ebay ook voor 80 te scoren. Wel even een Nato erbij gekocht.


Ja ik weet het er hebben nu een paar mensen spijt dat ze hem destijds niet hebben gekocht van me. :stuck_out_tongue:
Een Alpha Daydate die voor 45 is aan te schaffen.

Een orient Daydate die met bandje mee voor 75 euro is aan te schaffen.


De Vagary kost 99 euro. (gaat misschien wel eens weg…)


Seiko Chrono. 90 euro incl. racingband. (gaat misschien ook eens weg.)

Als ik de Alpha’s even buiten beschouwing laat, heb ik best nogal wat voor rond de €100, of ruim er onder. Mede dankzij mijn voorliefde voor Chinese uurwerken.

Vanwege een opruiming bij de Kijkshop koste de Rexxor iets van €25 euro:

De Ascott:

Mijn eerste automaat, een Sea-Gull:

en de Skeleton:

In het vintage department was deze ruim onder de €100:

en deze er maar een stukje boven boven:

Groeten,

Martin

Mooi!

Welke typenummer is de Seiko uit het eerste bericht precies?

groet
Mark

Die ReXxor heb ik ook. Zelfde prijs.

Ik ben druk bezig geweest, met zoeken maar ik heb er een …!!! koste nog geen tientje, vreet wel batterijtjes, maar dat doet niet af aan het rustige design, en toch voor dat geld ook nog een een doorzichtige achterkant… aleen een bandje zoeken is wat lastig…


Oh wat mooi, die Vulcain.
Als jij nou Dreski heette… :slight_smile:

Ja mooie hè, hij is nu in een kuuroord (de horlogemaker) om verwend te worden, ik kan niet wachten tot ik hem weer kan omdoen. En ik doe hem niet weg :smiley:

ff genieten nog:

Groeten,

Martin

Heel mooi seamaster, mooi dat je er blij mee bent.

Groet,

Frank