Gegeven jouw verzameling: Terecht. Rootbeer, alu bezel, TT? En bol glas ook nog? Jazeker wel.
Maar toch… Iedereen heeft een voorkeur, Henk. Da witte gij ook.
Gegeven jouw verzameling: Terecht. Rootbeer, alu bezel, TT? En bol glas ook nog? Jazeker wel.
Maar toch… Iedereen heeft een voorkeur, Henk. Da witte gij ook.
Dees. Beetje stom misschien, aangezien ik hem nog geen twee maanden heb. Maar ik kan echt niks beters verzinnen.
Ja, ik bedoel uw GMT.
De liefde is dan welliswaar pas ruim 2 maanden jong. Maar met alle eerlijkheid heb ik nog nooit zo’n mooi horloge gehad.
Draagt fijn. Wristpresence, true gmt, super bracelet met de Tfit clasp. Ik heb ondanks de druk van buitenaf van de mensen met fakkels en hooivorken, niets tegen die fake rivets of de snowflake wijzers.
Ook heerlijk dat tintje mosterd geel!
Heerlijk horloge inderdaad!
Goedemorgen,
Dit is de GMT master 2 in witgoud met de meteoriet wijzerplaat.
Voor mij de Tudor Black Bay 36. Mijn eerste aankoop toen de horloge interesse aangewakkerd werd. Inmiddels ook lekker gedragen, wat hem alleen maar mooier maakt.
Hoop dat hij in de familie kan blijven, inmiddels voor beide kleintjes een “doorgever” in de collectie. Je kunt er voor dit topic maar één kiezen dus ik pak de mannendoorgever. Maar eigenlijk vooral omdat die er al het langst is en meeste heeft meegemaakt.
Op een banaan!
Deze sinds april 2022 in bezit. Heel erg tevreden mee.
Loopt zeer nauwkeurig en nog elke keer weer happy als ik hem weer zie.
Heb ik met al mijn horloges hoor ,maar ik vind dit model erg mooi en ben nog steeds
heel erg blij met deze keuze en dat ik de blauwe gekozen heb…
Ja die is een mooi topic!
Heb er een aantal van en één een ander HF lid blij mee gemaakt. Geloof oranje