Dat wist ik
Daarom heb ik die Artem ook besteld
Ik had mijn 54 op tropic, maar ik moet zeggen dat ik OEM rubber bij Tudor/ rolex icm een mooie sluiting met snelverstelling en endlinks een heel stuk luxer vind uitzien.
Staat hem erg goed! Ik wacht nog tot ik de 5 link kan bestellen van de 54 Lagoon Blue . geduld is een schone zaak ![]()
Zal ook een duur grapje worden
Waarom niet de uncle Seiko?
Ik vind persoonlijk de bracelet niet zo spannend. Als ik maar de originele sluiting erop kan doen
Wil hem graag origineel houden, begreep +/- €600 compleet, het is een uitgave maar dan ben je ook klaar
Origineel is idd het mooiste, maar vrees dat die prijs die je noemt niet klopt,verwacht minimaal 850 euro ![]()
Volgens mij ook rond de €900
Nouja, en anders is het niet anders😅 eerst maar eens beschikbaar worden
Heel strak!
Gaat je voorkeur uit naar de rubber of stalen band?
Ik heb deze rubber band eigenlijk pas sinds vanochtend. Het draagt wel erg lekker! Toch is staal wel het beste hoor.
Door al deze foto’s zit ik er sterk aan te denken er ook eens een te gaan aanschaffen ![]()
Jep… het zou zomaar kunnen dat er hier ook nog eens eentje in huis komt.
Goede combi! 3 banden en je tikt alle boxen aan!
Een absolute aanrader! Echt een geweldig horloge en vooral met de T-fit. Enige nadeel vind ik wel, als je originele banden wilt kopen dat je wel diep in de portemonnee moet graaien. Maar dat is meer Tudor afhankelijk en niet van de 54
Iemand die er van eentje afwil😜?