Dank had ik niet gezien
Maar ik houd niet van nato’s dus helaas niets voor mij
Is geen nato zo te zien maar een MN strap. Draagt veel comfortabeler en zonder die rare flap.
Ok dan houd ik niet van stoffen/nylon achtige straps en aanverwanten
Gave foto!
In het kader: “ ik koop het zodat jullie het niet hoeven te doen”
Bandjes zelf vind ik mwah. Teveel ruimte tussen kast en bandje.
Ze zijn wel zacht en comfortabel.
Ze passen helaas ook niet op mijn artem vouwsluiting.
Dus leuk voor een keer ( op vakantie) maar verder niet
Maar ik moet zeggen, ik vind dat bruin best staan bij de wijzerplaat.
Smaken verschillen natuurlijk. Op de foto ziet het er ook net anders uit,
En op zwart
Ben het met je eens, voor het mooie had er net iets minder ruimte tussen moeten zitten. Maar verder staan ze goed👍
Ik heb de bandjes maar terug gestuurd. Anders beland het toch maar in de kast
Ik heb nog een vouwsluiting van Artem die ik heel fijn vind. Daar zou ik nog een bandje bij kunnen kopen.( die ik ook heel fijn vindt)
Kan veilig voor zwart gaan maar ik vind dit groen of beige ook wel wat hebben
Uiteindelijk doe ik toch waar ik zelf zin in heb😂
Maar ben benieuwd of jullie het iets vinden en zo ja wat dan t mooiste is naar jullie mening
Doel is lekker voor de zomervakantie
Verder draag ik hem op de oyster.
Of toch een aansluitende van bijv zealande
Maar dan kost t wel meteen alweer €200 met een vouwsluiting, en ik vind dat sailcloth er wat mooier uitzien
Aansluitend vind ik persoonlijk mooier. Wat maakt die 200eu nou weer uit op een horloge van 4k
Eens,en uiteindelijk is de originele Tudor rubberband de mooiste oplossing
€200 interesseert me ook niet zoveel maar dan koop ik idd liever het origineel
Maar dan houd ik weer niet zo van die end links
Dus er is eigenlijk geen perfecte oplossing voor mij
Vind zelf die beige hem erg goed staan!
Versie op staal verkopen, versie op rubber aanschaffen, uncle seiko stalen band erbij kopen.
al besteld
als ik die rubberen band wil koop ik hem wel, daar ga ik mijn huidige BB54 niet voor verkopen.
maar ik houd niet zo van die endlinks. Op foto’s althans. ik heb hem nog nooit in het echt op rubber gezien
ik heb overigens nog geen aftermarket aansluitend rubber kunnen ontdekken die op de t fit past van de stalen band. mocht iemand wel een optie kennen dan houd ik me aanbevolen.
de uncle seiko jubilee koop ik ook nog wel na de zomer
Dat heb ik dus ook, en niet alleen bij de BB54. Je ziet vaak, van die halve metaal/rubber of leer banden, vreselijk! Ik vind trouwens aansluitend rubber ook ruk, de enige banden die mogen aansluiten zijn van metaal.