Inderdaad…was zowel met de half-link van Uncle Seiko voor m’n Pelagos 39 en BB54 zeer tevreden
Ik heb zelf de half link, omdat ik het zelfde probleem had. zit prima en de brush is precies het zelfde als de rest van de band. Alleen de fake rivet is iets anders maar mag geen naar hebben Ben we zeer content mee.
En nog een vraag….
Zijn er ook after market rubber bandjes waar je de originele sluiting ( van de stalen band) op kunt zetten?
Ik vind alleen met doornsluiting of een eigen vouwsluiting van desbetreffende merk maar dat vind ik zonde van de t fit.
Geen idee daar heb ik me niet in verdiept, maar denk dat je met een beetje zoeken wel uit komt. Maar dan kan je ook niet je end links gebruiken en krijg je eigenlijk een “standaard” rubber band configuratie
Ik vind het ook het mooiste zonder end links
Liefst wel dat het rubber aansluit op de kast.
Plaatje voor de sfeer van zealande
Is idd ook een goede optie, ik vindt zelf de OEM rubber heel gaaf staan in combi met de endlinks en t-fit
Ja maar ik vind t de 600-700 niet waard
Als ze nou gewoon t rubber los verkopen voor €200-€250 die ik op mijn t fit kan plaatsen dan koop ik t meteen
Maar expres de aansluiting aanpassen zodat je nog een t fit moet kopen vind ik geen nette praktijken
Helemaal mee eens! Gewoon lekker op staal, misschien komt er nog een mooie voorbij in het blauw voor een leuke prijs. Staal bevalt overigens erg goed
Zeker. Bevalt mij ook goed
Maar vind t wel leuk om af te wisselen
Ik vind rubber ook wel erg gaaf. Voordeel van een normaal gespje is dat je wel je T fit clasp een beetje netjes houd. Van de zomer met korte mouwen klets je dan niet over tegenaan.
Klopt maar dat geeft me toch net een wat minder luxe gevoel.
Ik heb een originele Tudor vouwsluiting gekocht om dat gevoel te houden. Even kijken of ik hem op de Vanguard krijg.
Gave combinatie!
Ben benieuwd naar het resultaat
Gatsie!
Ja die stond er niet bij hè
Ik kies altijd veilig voor zwart maar vond dit er wel leuk uitzien
Er is 100% voor bleh gekozen.
Dus dat is duidelijk. Dank je wel
Ik bestel m