Ftfy.
Nice! Volgens mij is de T-fit sluiting van de Tudor rubberen band niet compatibel met de stalen band en vice versa. Van tevoren even controleren.
@Rutg3r hier nog een foto. Helaas geen geweldige focus op kast en band tegelijk.
Ik ben daar laatst ook even naar aan het zoeken geweest. Persoonlijk vind ik de plaat van de 54 weer mooier, smaak dus.
Foto’s vanuit YouTube vergelijking filmpjes. Wel erg leuk om die verschillen te zien.
Klopt idd, aan de sluiten van de stalen versie een mannelijke kant en de rubber een vrouwelijke kant.
Banden zijn €180 en je moet een aparte sluiting kopen en die is €430.
Mooi hoor.
Die ga ik ook bestellen
Dank je
Zul je geen spijt van krijgen. Hier nog een foto van de band icm de T-fit sluiting.
Met kortingscode WISDEAL krijg je 10% korting bij Uncle Straps.
Top, dank je wel
Mijn sluiting zit eigenlijk net niet mooi in het midden maar als ik een link eruit haal wordt het net te strak.
Waar kan ik het beste een half link halen? Uncle strap of zijn er andere betere alternatieven?
Die hoeft ook niet in het midden. Bij een rubbere stap zit die standaard ook niet in het midden maar meer naar achteren.
Brick oet Venlo zeker?
Huh?
Frans woont toch in Maastricht?
Die rechtse pik komt uit Venlo.
Rechtse gek bedoel je……
Rechtse gek, linkse gek
Ze komen toevallig allemaal uit Limburg
Ik ben meer gewend dat hij in het midden zit maar hij zit net wat verder naar achteren idd.
Ik laat t maar even zo alhoewel ik een half link altijd wel fijn vind
Ik vond de halve van Uncle voor mijn BB Pro een top toevoeging……