Show je Black Bay 54

Geen idee wat je normaal draagt, maar lange lugs heeft die niet imho.

.

11 likes

Heerlijk op dat rubber!
Eigenlijk is dit gewoon de beste duiker onder de 10K. (Daarboven weten we ook wat de beste duiker is).

:sunglasses:

1 like

Ik heb de BB58, maar ik vind het toch altijd net iets te lomp voelen. Voornamelijk door de dikte.

En de lugs zijn niet te lang voor mijn pols, maar ik vind het in verhouding tot de diameter aan wel wat te lang. Maar goed, pure smaak kwestie. Ooit maar eens een BB54 passen :slight_smile: .

2 likes

6 likes

Weer mijn tomeloze inzet getoond met koken

7 likes

In goed gezelschap :sunglasses::sunny::palm_tree:

5 likes

Ziet er goed uit! Waar en de 54 aan het zonnen?

1 like

Spanje :es::palm_tree::sunglasses: heerlijk

1 like

Lekker hoor! Die van mij gaat 21 juli ook mee!

1 like

Lekker ochtendje op de kinderboerderij met dochterlief

8 likes

Vandaag Uncle Executive band ontvangen en gemonteerd. Er is al een en ander over deze band geschreven. Mijn eerste indruk: pasvorm en afwerking zijn dik in orde, band draagt comfortabel.

Bij aanschaf nog wel wat twijfels gehad over welke variant ik wilde, gepolijste center links of volledig geborsteld. Uiteindelijk voor volledig geborsteld gegaan zoals de originele stalen band van Tudor. De zijkanten van de schakels zijn wel gepolijst, ook dit komt overeen met de Tudor band. Op foto’s van deze band was me dat nog niet opgevallen.

7 likes

Hij staat echt heel vet! Heb je de uncle sluiting erop op de Tudor?

Thnx! Ben voor de uitvoering zonder sluiting gegaan en heb de T-Fit sluiting dus overgezet.

2 likes

Mooi hoor!

Zou je ook een foto van de zijkant willen maken met de kast er ook op?

Ik wil deze band ook nog wel halen maar twijfel ook net als jjj

Ik hou wel van wat gepolijst maar vind dat dan weer niet passen bij de sluiting.

Als de zijkanten mooi gepolijst zijn net als de zijkant van de kast dan ben ik wel om voor de brushed

1 like

Hehe goede keus! Zit ook nog te twijfelen of ik hem zal aanschaffen, ben benieuwd naar de kwaliteit ten opzichte van de OEM 3 link

Beter!

Ik heb 'm (met centre polished links) op de BB54, maar met de US sluiting. En dan mis ik toch echt de T-Fit adjuster, want die is zo onwijs fijn. Aanrader dus!

Kwaliteit is echt prima van de band, doet niet onder voor de OEM band. Voordeel van de US Jubilee vind ik is dat ie minder snel krast, ten opzichte van de 3-link OEM band. Nu nog een keer de rubberen OEM band met nieuwe sluiting erbij bestellen, dan is de set compleet.

3 likes

Ik vind dus de wijzerplaat van de BB58 mooier dan de 54, de BB54 komt niet altijd mooi uit op de foto met die dial… beetje rommelig ofzo. Iemand die dit ook deelt? Of moet ik de BB54 ook gewoon eens in het echt aanschouwen?

1 like

Net wat je mooi vindt denk ik

Ik heb de 54 pas een dag dus kan er nog niet al teveel over zeggen maar de 58 is volgens mij wat matter en de 54 is, bij een gebrek aan een goed woord “inkyer”

Ik vind dat mooier dan mat.

Ik heb mijn monochrome ingeruild voor de 54 en de warmte van de 54 vind ik vele malen mooier

Maar als je juist meer van mat houdt dan is een van de andere BB’s voor jou mooier

Ik houd verder ook van rustige bezels dus geen strepen tussen de eerste 15 min vind ik mooier maar een ander vindt dat juist weer horen op een duiker

2 likes

Kijk dit is een perfecte review👍! OEM rubber band zou ik ook nog graag willen, alleen ik weiger ruim €600 ervoor te betalen👎

Ik zie 3x passie
:grin::+1:

1 like