Show je Black Bay 54

Dat zeker,maar ze dragen beide top :+1:

1 like

Klopt en met de BB pro zal het als nog meer verschil aanvoelen. Maar beide gewoon top!

1 like

Ik heb een bb58, maar ik vind hem altijd niet iets te lomp dragen. Hij lijkt ook altijd zo dik door die zijkant.

Ik vind de bb58 wel mooier met de matte wijzerplaat, het rode driehoekje en de bezel zelfs ook.

Die foto van jou is wel heel duidelijk, @NOAD !

Misschien toch meer eens kijken of ik de BB58 kan omwisselen voor de BB54 :slight_smile: .

2 likes

Gewoon passen inderdaad en even naast elkaar houden.

Tijd naast elkaar gedragen inderdaad leuk om dan de verschillen te zien.

De BB54 is sowieso een beauty:

maar dat vind ik van de BB58 ook dus verder persoonlijke smaak. :slight_smile:

5 likes

6 likes

Betere foto inderdaad! Ik vind het best een verschil persoonlijk.

1 like

Ja klopt, de 54 komt ongeveer tot aan rand van de bezel van de 58.

1 like

@Tmbrszs nou de band zal nog even moeten wachten, mijn sub mag eerst even langs de AD nadat deze vliegles heeft gekregen van dochterlief🥲 gelukkig geen zichtbare schade en hij loopt nog, maar wel buiten spec😒

1 like

Bizar verschil als je het zo ziet. Echt maar net waar je voorkeur ligt.

1 like

Ah, nee.
Bij geen enorm zichtbare schade verwacht ik dat het binnen de garantie zal vallen?
Wel jammer om hem dan net kwijt te zijn in deze periode van het jaar.

Ben van mening dat als je iets grover gebouwd ben dat het prima is, ik zelf ben dat niet, en staat mij de 54 beter i.m.h.o

2 likes

Hij is inmiddels 8 jaar oud, dus garantie is het zowizo niet. Maar wel jammer dat hij idd een aantal weken weg zal zijn.

1 like

Oh wacht, sub. Verkeerd gelezen. Zat al te rekenen, BB54 van 8 jaar oud.:rofl:

Ik snap de stap naar de BB68 43mm dan ook niet helemaal.

Maar goed, misschien komen er nog 37mm of 39mm varianten.

1 like

Sorry off topic haha

1 like

Er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die graag grote horloges dragen of een pols hebben waarbij een 43MM horloge er nog uit ziet als een dameshorloge.

Wel jammer natuurlijk. Ik zie liever ook meer midsize duikers, maar dat ook puur omdat ik smalle polsen heb.:sweat_smile:

2 likes

Zeker, wel leuk om met vrouwlief te delen, hij staat haar overigens ook erg goed

1 like

Uit het archief!:smiley:

5 likes

Jeetje! Ik vond die foto van @NOAD eigenlijk al duidelijk, maar dit is nóg beter! Bedankt!

Nu weet ik bijna wel zeker dat dit veel meer in de richting komt van wat ik zoek!

Ik zou het nog fijner vinden als ze die ligs wat korter maken… die zijn wel lang in verhouding tot de diameter.

Tja, en die grotere versies…? Niet mijn ding :slight_smile: .

2 likes

Gewoon lekker allebei passen, en kijken wat er voor jou het lekkerste zit!

1 like