Dit weekend in de HFLE sferen ![]()
Vanmiddag ligt als het goed is de nieuwe Representor staal/grijs voor me klaar bij het afhaalpunt van PostNL ![]()
Dit gaat mijn eerste Brunmontagne worden in de collectie.
Zin om het uit te pakken, een uitgebreide post volgt nog maar nu in de ochtend alvast een sneak preview👇🏻
Even geduld nog maar je enthousiasme is al mooi om te lezen! ![]()
Heel veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst! ![]()
Poahhh heerlijk! ![]()
Nieuwe banden gearriveerd ![]()
Rubber en canvas, beide heel mooi op de Representor maar de rubber toch wel mijn favoriete👌
“bandenprobleempje” keurig opgelost @Brunmontagne
Kijk zo zie ik het graag! Heerlijke combi zo, al zeg ik het natuurlijk zelf haha. Nu dan écht gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! ![]()
Verder dan dit is de Representor nog niet in de kist geweest.
Tot nu toe elke dag bij het eerste bakkie
weer om de pols. Heerlijk hoe het licht telkens op de hoekige kast speelt ![]()
Heerlijk eigenwijs Horloge.
Heerlijke plaatjes en nog leuker om je enthousiasme terug te zien hier! Bedankt! ![]()
Haha nice! Dat heb ik nog niet vaak voorbij zien komen hier! ![]()
Wat vinden jullie van deze dial in de Connector? Ik persoonlijk vind hem erg mooi geworden! Snel ook maar eens testen met de andere kleuren, maar dit gaat iig mooi samen!
Vandaag na een paar dagen zonder de representor toch maar weer erbij gepakt vanmorgen. (Miste het hoekige eigenwijze design)
de canvas geswitched naar het rubber.
Ik blijf het echt een leuk horloge vinden👌 deze is in korte tijd uitgegroeid tot een van mijn favorieten.
Zo zie je maar , de lol van de hobby zit hem niet altijd in de duurste horloges maar daar waar je je plezier uit haalt!
Ik vind dit erg leuk om te lezen! ![]()
Die snap ik helemaal! Ik vroeg een leverancier om mee te denken over een dial met curved lines en ze stuurden me een foto van de AE. Ik was gelijk verliefd dus ga ook niet ontkennen dat dit dus een inspiratie was!
.
Ik kende deze specifieke dial op voorhand niet moet ik toegeven maar ben blij dat men het geopperd heeft!
Bedankt ook, prachtig horloge! ![]()