Show je Brunmontagne (Deel 2)

Door al het geweld van de andere topics is het hier zowaar wat stiller merk ik, tijd om deze knapperd hier te delen! Ik hoorde al een hele tijd veel positieve reacties op de paarse wijzerplaat dus ik heb hem even omgezet! Plaatje toch? :smiley:

10 likes

Hoe de F kan ik nou de vetste video die tot nu toe over Brunmontagne is gemaakt niet hier in dit topic delen haha… Stond alleen nog maar bij de HFLE. Hier hoort hij uiteraard sowieso! Snap dat niet iedereen dat op de voet volgt haha. Ik vind het zooo gaaf geworden!

7 likes

Heel gaaf filmpje👌

1 like

Bedankt Jeroen! :smiley:

Iets om trots op te zijn, kanjer.

1 like

Dat (import)Fries lijkt gewoon superveel op Engels man :joy::joy:

Geintje. Top man, lekker bezig

1 like

Net op de site gekeken en de nieuwe stroopwafel plaat is geweldig!!
Word er wel een beetje hebberig van!

1 like

Thanks Richard! Dat ben ik zeker! Hij wordt nog mooier maar kon het niet laten hem alvast te delen haha.

:rofl::rofl::rofl: zo lang je maar snel praat lijkt het allemaal op elkaar juh :wink:.

Thanks man! :grin:

Ah wat leuk om te horen, bedankt! Ik had hem bedacht als een leuke gimmick maar hij is stiekem toch erg leuk geworden! Ik snap je wel dus :wink:.

1 like

Mooi weer voor de Representor op Canvas
:sunny:


4 likes

Matchende “schoenen” erbij ook zie ik, nice! :wink:

Hahaha ook daar is het weer voor :sunny: :sunny:

1 like