Door al het geweld van de andere topics is het hier zowaar wat stiller merk ik, tijd om deze knapperd hier te delen! Ik hoorde al een hele tijd veel positieve reacties op de paarse wijzerplaat dus ik heb hem even omgezet! Plaatje toch? ![]()
Hoe de F kan ik nou de vetste video die tot nu toe over Brunmontagne is gemaakt niet hier in dit topic delen haha… Stond alleen nog maar bij de HFLE. Hier hoort hij uiteraard sowieso! Snap dat niet iedereen dat op de voet volgt haha. Ik vind het zooo gaaf geworden!
Heel gaaf filmpje👌
Bedankt Jeroen! ![]()
Iets om trots op te zijn, kanjer.
Dat (import)Fries lijkt gewoon superveel op Engels man ![]()
![]()
Geintje. Top man, lekker bezig
Net op de site gekeken en de nieuwe stroopwafel plaat is geweldig!!
Word er wel een beetje hebberig van!
Thanks Richard! Dat ben ik zeker! Hij wordt nog mooier maar kon het niet laten hem alvast te delen haha.
![]()
![]()
zo lang je maar snel praat lijkt het allemaal op elkaar juh
.
Thanks man! ![]()
Ah wat leuk om te horen, bedankt! Ik had hem bedacht als een leuke gimmick maar hij is stiekem toch erg leuk geworden! Ik snap je wel dus
.
Matchende “schoenen” erbij ook zie ik, nice! ![]()
Hahaha ook daar is het weer voor
![]()
Deze paarse knapperd mocht weer even mee! ![]()
Och man ik heb zo’n zin om de HFLE concreet uit te gaan werken! ![]()
Zou je toch ook nog eens een foto kunnen posten van de zijkant “en profil” van de kast en dan het liefst aan de pols. Een beetje zoals je vaak je horloge ziet als je de pols niet draait om op de wijzerplaat te kijken.
Knalt er echt lekker uit👍🏻
Tuurlijk! Kanttekening is wel dat het op mijn kleine polsjes is he! ![]()
Krijg je als bonus ons eten er ook nog bij
.
Dat is best een belangrijke toevoeging. Hij is slechts 9,8mm dun. Op de foto lijkt hij forser dan hij in werkelijkheid is.
En lekker eten dat dat is…
Ziet er goed uit!
Haha welkom in de wereld van mij en mijn kleine polsjes idd! 15,5cm… Daarbij lijkt alles kolossaal haha… Goede aanvulling, dank!
Haha absoluut!! Bedoel je het eten of het horloge? ![]()
In dit geval bedoelde ik het eten. Ik vind de wijzerplaat van de ambassador prachtig en twijfel al voor de stemrondes open gingen om te stemmen.
De kastvorm is heel bijzonder en op eerdere foto’s had ik al mijn twijfels of dat voor mij was. Deze foto’s bevestigen dat. Het druist in tegen mijn gevoel voor hoe zaken “moeten” zijn.
Nu heb ik dat overigens bij heel veel horloges hoor, dus zie dit eerder als mijn tekortkoming.
Heel veel succes met het uitwerken en ik blijf het topic volgen, want ik ben echt benieuwd hoe het horloge er in het echt uit gaat zien.
Haha dacht ik al! Leuke tent, The Meatroom in Leeuwarden! Voor liefhebbers van vlees zeker een aanradar
.
Snap ik! Hoe zou het voor jou “moeten” zijn? Ik kies er natuurlijk bewust voor om dingen vaak net even “anders” te doen. Er is immers al zoveel van hetzelfde
.
Haha als je dat heel vaak hebt, heb je juist wellicht een (meer) uitgesproken mening. Niks mis mee
.
Thanksss! Ik zelf stiekem natuurlijk ook haha. Heb het helemaal voor ogen, maar zo’n eerste moment dat ik het horloge uiteindelijk in mijn handen heb is ook altijd bijzonder
…