Daar hou jij wel van natuurlijk ![]()
Nou laat ik er dan ook maar een paar posten, naast deze zijn er nog 2 Ambassadors in de pijpleiding. Natuurlijk de HFLE en 1 met de blauwe plaat ![]()
Heb er nog 1, maar zit in Assie haar box. Zonder stippen op de bezel ![]()
Mooie wijzerplaat Hans, werd op Rikketik ook veel naar gekeken ![]()
Erg mooi spul idd en deze is op en top zomers
Daarnaast ook op en top kerst.
Maar zeer zeker ook op en top chique
Hahaha zekerssss! ![]()
Haha kan niet anders dan zeggen “heerlijke collectie”. Wel leuk om die mesh ook weer eens te zien, das wel even geleden.
Op zo’n fatsoenlijke pols is hij toch nog wel echt een stuk mooier hoor!
![]()
Ja klopt! Sowieso krijgt het horloge veel bekijks op beurzen en evenementen maar die paarse lijkt er voor velen toch wel echt uit te springen.
![]()
Ik krijg honger van deze foto.![]()
Haha dat snap ik heel goed! ![]()
Hey @Brunmontagne, heb je je copyright infringement zaak al aangespannen?
Stroopwafeldials? Copy cats!
Mooi horloge en goeie tip voor The Meatroom in Leeuwarden! Dit soort “imperfecte” foto’s uit het echte leven tijdens een etentje geven eigenlijk een veel beter beeld van hoe het horloge valt dan die steriele renders op een website. Ik ben erg benieuwd naar de foto’s van het uiteindelijke prototype.
Hahahaha ik was al benieuwd wanneer dit bekend zou worden!
Heel eerlijk, zij waren mij zelfs voor met het vastleggen van de naam “stroopwafel”. Vandaar dat de mijne nu ook Dutch Waffle heet. We hebben het met een belletje en wat berichten keurig met elkaar kunnen afhandelen
. Zoals met zoveel dingen heb ik gewoon een idee en ga ik het “gewoon” doen haha, nooit aan gedacht dat de naam “stroopwafel” voor horloges vastgelegd zou zijn.
Ik ga er ook even naar kijken, ik wist dat hij er aan kwam maar had geen idee hoe hij er uit zou zien
.
Zeker een bezoekje waard hoor! ![]()
Ja ik deel graag dergelijke foto’s. Sterker nog, ik gebruik ook dergelijke foto’s voor mijn website.
Fijn om te horen dat dat gewaardeerd wordt!
Bedoel je van de HFLE?
Ik ook hoor haha!
Dit klinkt ook alsof het uitgesproken is door iemand die in een slechte trip zit. Je verzint het bijna niet.
Toen ik het voor het eerst hoorde was ik ook meer dan een beetje verbaasd, zeg maar rustig verontwaardigd. En het is niet eens mijn horloge ![]()
![]()
Over de deze specefieke Representor gesproken… @LN2023 bood zich aan om de Dutch Waffle eens goed op de gevoelige plaat te leggen… Man wat een artiest is deze meneer met zijn camera!
I’m in love!
![]()
En dit is nog niet alles… Er komt nog meer prachtige content aan!
Veel te veel lof! Dit model is natuurlijk geweldig om vast te leggen. Makkelijk een thema omheen te bouwen en hij knalt lekker van het scherm af.
Eindelijk in reel life jouw werk kunnen aanschouwen en dan merk je toch wel dat je zo’n model gewoon een keer in handen moet hebben gehad! Dat geeft zoveel meer beeld van wat je krijgt dan van de standaard website foto…
Niks niet, ere wie ere toekomt! Ik vind het echt super geslaagd!! ![]()
Prachtig, ik ben heel benieuwd wat er nog meer komt.
Misschien is er al iets over geschreven, maar wordt Dutch Waffle* ook beschikbaar voor andere modellen, zoals de Ambassador?
Hoewel de HFLE26 Ambassador (waar nog twee volledige dagen voor ingeschreven kan worden) met zijn meteoriet moeilijk te overtreffen zal zijn.
*stroopwafel😀
Ik ga even vervelend zijn: Ik vind de stroopwafeldial van Lebois iets mooier.
Mag ook wel voor dat geld ![]()
![]()
Wel mooi dat er contact is geweest. Zo kan het dus ook.
Haha smaken verschillen, maar de stroopwafels van Pascal vind ik echt realistisch!![]()
Misschien krijgen we die bij de uitreiking wel bij de koffie!