Show je Brunmontagne (Deel 2)

Ik heb Pascal al zoveel veren in z’n reet gestoken de afgelopen tijd :sweat_smile: even de balans opzoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ben benieuwd naar de kletskoeken, tompouce, zeeuwse bolus, vlaai, boterkoek, donut, arretjescake en appeltaart dials. Samenwerking met Heel Holland Bakt als sponsor…whoppa!

3 likes

Gevulde koeken vers gebakken niet te vergeten!

3 likes

Geniaal idee Hans :grin::+1:

2 likes

Haha in dit geval meer qua content, en ik heb al wat sneak previews gezien! :heart_eyes:

Haha ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik vind het vooral leuk dat hij zo lekker toegankelijk is qua prijs in de Representor, dat wordt bij de andere modellen dan wel anders natuurlijk. Who knows ooit! :wink:

Awww thanks! :smiley:

Haha ik mag hopen dat dat zo is inderdaad, de Dutch Waffle is vooral gewoon gaaf/leuk! Niet zo technisch hoogstaand als die van Lebois. Vind hem zelf ook erg mooi hoor!

Ja vooral dat laatste was prettig. Er zijn genoeg andere partijen die gelijk vervelend willen gaan doen.
Ik ben gelukkig gesteund door een goede vrienden-en kennissenkring met veel juridische kennis en kunde, maar als dat er niet aan te pas hoeft te komen dan is dat altijd prettig.

Haha thanks! Ik heb hem in de basis ook gewoon puur gehouden zonder teveel afleiding!

Top idee! :wink:

Hahaha wordt gewaardeerd hoor!

Haha nouuuuuuuu. Ik zou het eigenlijk graag groots willen aanpakken en een verkiezing/wedstrijd willen gaan organiseren voor de volgende typische Nederlandse versnapering icm de Representor! Maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat wil gaan doen. Dat moet dan wel echt viraal gaan en de winnaar krijg dan het eerste horloge uit die reeks.

Haha zelf geen fan van, maar weet van genoeg anderen dat die erg geliefd zijn!

:rofl: :ok_hand:

2 likes

Als het randje dan niet al teveel naar binnen krokant is.
Uiterst randje is voldoende.

Ik ga hier eigenlijk gewoonweg vanuit.
Echter…ik heb in den wandelgangen vernomen dat de heer @Brunmontagne ook prima broodjes hamburger kan bouwen .
Ik ervaar hier ook geen straf aan.

Stroopwafel met de koffie bij aankomst.
Verse gevulde koeken en de tafels.
Horloge uitgifte met een goed stukje streekproducten.
Bier en Sinas te samen met een broodje hamburger en een puntzak friet als afsluiting.

Maak de HFLE maar 15e duurder, als dit erbij zit…
Geen probleem.

6 likes

Haha jij hebt culinaire plannen zie ik wel! :wink:
Ik ga sowieso zorgen voor een lekker hapje en drankje, komt goed! :slight_smile:

Oef wat een lekker plaatje is dat zo zeg! :heart_eyes:

5 likes

Crosspostje! :smiley:
Dit horloge is zoo lekker in de zon, al zeg ik het zelf!

6 likes

Mooi Pascal, van welk materiaal is de dial gemaakt?

Mag ik wel in dit topic, ik heb geen Brunmontagne😅?

1 like

Wel als je er eentje in bestelling hebt staan, of wanneer je gewoon geld overmaakt aan Pascal. :grin: :yum:

2 likes

De mijne staat in bestelling.
Geld is overgemaakt, dusss…

Niet dat ik iets bij te dragen heb.

2 likes

Messing in de basis! Daarna uiteraard voorzien van een mooie laklaag :wink:.

Nu wel, je doet immers mee met de HFLE! :sunglasses:

Haha precies! Vooral dat laatste wordt altijd heel erg gewaardeerd :rofl::ok_hand:t2:.

Haha hoeft ook niet uiteraard. Maar welkom ben je zeker! :grin:

1 like

Nog eentje delen dan maar!

6 likes

Zoo mooi!! :heart_eyes:

1 like

Nogal grijs.
En vierkant.

1 like

Haha het is qua kleur niet de meest uitgesproken inderdaad, maar wel een super mooi geheel!
Vierkant… Jaaa dat was ook precies bedoeling :wink: .

1 like

Daarnet zag ik enkel een grijze rechthoek, nu is de foto terug :yum::face_with_peeking_eye:

2 likes

Ohhhhhh ik dacht je bent sarcastisch oid haha. Fair point :wink: .
Qua kleur zat je best goed haha!

Ik ben wellicht wat stil op het forum de laatste tijd maar dat heeft alles te maken met alle lopende projecten op dit moment haha. Het is nogal veel zullen we maar zeggen, helemaal met ook de HFLE26 erbij op dit moment :smiley: .

Kreeg net de foto’s van een uitje van gisteren doorgestuurd en deze sprong er voor mij wel uit haha. Niet omdat ik nou zo charmant kijk of die extra zomer kilo’s me nou zo goed staan, maar omdat ik zelf, helaas, de Connector nog niet vaak vanaf een afstand kan bekijken bij anderen en het nu op deze manier wel zie. Hij voldoet precies aan wat ik belangrijk vind aan een horloge, hij is vanaf een afstand herkenbaar en knalt er lekker uit.

Helaas wel recent weer een tegenvaller in de productie van de eerste oplage dus die productie is nu nogmaals met een extra 45 dagen uitgesteld… Ik had eerder al 90 dagen vertraging en nu dus nog meer. Maargoed, ik wil ze perfect hebben en dan moet je soms keuzes maken die voor vertraging zorgen.

Daarnaast is de Malachiet nu ondertussen bijna klaar, verkopen de Dutch Waffles lekker in het buitenland, ben ik druk met de laatste loodjes voor de HFLE voorbereiding en wordt dit al met al hopelijk een machtig mooi Brunmontagne jaar.

12 likes

Damn deze gast is sexy :heart_eyes:

Welk klokkie is om zijn pols?