Show je Brunmontagne

Jazeker! Beide overigens! :grin::ok_hand:

@anon33714818EV haha goed punt inderdaad!
Ik bel je morgen even om wat af te spreken overigens! :grin:

Voor de liefhebbers van Rosé goud/groen… Alvast een voorproefje! :grin::white_check_mark:

15 likes

Ik zal vandaag eens even wat foto’s maken met daglicht van de nieuwste aanwinsten. Hier is alvast nog een voorproefje van de nieuwe staal/zwarte Representor!

9 likes

Mooie wijzerplaat :ok_hand:
Ben benieuwd naar foto’s met daglicht, hoe die dan voor de dag komt.

1 like

U vraagt… Wij draaien :grin:

17 likes

Vandaag wederom de nieuwe zwarte Representor mee op pad! Ik vind hem zelf iig zeer geslaagd! :grin::ok_hand:

12 likes

Bovenste foto lijkt zo een behoorlijk brok staal :slight_smile:

Heel mooi, Pascal. We ontmoeten elkaar binnenkort.

@anon33714818EV haha lekker robuust he! Gelukkig valt het op de pols reuze mee.

@RichardvanM bedankt Richard! We zien elkaar binnenkort! :grin:

1 like

Mag ik vast verklappen dat ik binnenkort ook weer bij de club hoor? :sunglasses::clubs:

4 likes

Nee :wink:

1 like

Gekheid haha! Erg leuk man! Ben blij dat je weer “terug” bent :wink:

1 like

Zeker. Ben benieuwd :smile:
Dit wordt hem:

4 likes

Yeah!! Zsm afspreken en dan kan ik hem aan je overhandigen :grin:

1 like

@Ruud, @Silvester1987 @andrepost… Gezien jullie suggesties uit het verleden, ben ik nu wel echt benieuwd naar wat jullie van de uiteindelijke horloges vinden! :grin:

Ik kan niet anders zeggen dan dat het voor mij de tofste kleurstelling in de huidige selectie is. Dat zwarte past gewoon perfect bij de moderne vormgeving van dit horloge en uiteraard lekker veelzijdig. Dus dikke prima Pascal. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen grote fan ben van de stalen bracelet… :roll_eyes: Zou m zelf op mesh willen proberen of een lekker grove milanaise :ok_hand: maar lekker bezig in ieder geval

1 like

Aah bedankt! Ik moet toegeven dat de suggestie inderdaad erg goed was. Heb er vandaag de hele dagen rond gelopen en ik ben bang dat mijn dagelijkse keuze nu nóg moeilijker is geworden haha… Vooral in de zon is het echt een eye-catcher!

Ik heb denk ik nog wel een mesh band liggen dus zal deze week eens even wat proberen. Op de zwarte lederen band is hij ook wel erg geslaagd heb ik gezien. Wat zou jij zelf anders willen zien voor wat betreft de stalen bracelet? Of bedoel je dat in het algemeen?

:hugs::grin:

Ik zou zelf liever een band zien ter breedte van de vrije maat tussen de lugs, met een lichte taper van pakweg 2mm. Sowieso een volledig gebrushte band zie ik persoonlijk liever. Maar wie ben ik… :roll_eyes: Uit de foto’s blijkt dat veel leden je bracelet juist appreciëren :wink: benieuwd naar de foto’s met een mesh band

3 likes

Haha mijn eerste design was de zwart met rode Representor. Een goede vriend van mij kwam met rosé goud en blauw als idee, en daaruit kwam de staal met blauwe Representor. Als ik destijds niet geluisterd had dan had ik nu max 30 enthousiaste Representors (klanten) gehad… Kortom elke suggestie is erg welkom! :wink:

Ik zal eens even de designtafel opzoeken binnenkort. Stalen band met rechthoekige schakels, geborsteld en binnen de lugs… I got it :grin:

2 likes

Vandaag deze nieuwe knaller maar eens even proberen! :grin:

10 likes