Prachtig al zou ik zelf de subdial iets kleiner willen zien zodat ie niet of nét iets minder onder de grote wijzers valt.
Maar ik ga hem toch niet kopen dus luister niet naar mij
Das ook geen gekke suggestie! Veel aanpassingen kan ik niet meer doen, maar ook daar duik ik nog even in. Overigens klopt de bovenstaande render ook niet helemaal zie ik, het logo moet nog een tikkie kleiner.
Nou, ik durf het hier bijna niet te vertellen maar ik loop al een tijdje rond met dit ding en ik denk dat de eerstvolgende aankoop een upgrade van deze gaat worden
Hahaha zo blijven we bezig natuurlijk! Ik heb gisteren een “go” gegeven voor bovenstaande. Duurt zo’n 45 dagen max en dan gaan we zien hoe ze geworden zijn! Ik zie overigens vrij weinig tot geen reacties op de kast. Wat vinden jullie daar van geworden zo?!
Haha snap ik, je ziet geen enkel detail op zo’n render natuurlijk. Ik zal gaandeweg eens kijken of ik daar nog wat van kan laten maken waardoor je het beter kunt zien. Al verwacht ik binnen 2 maanden ook wel ergens iets van prototype(s) te kunnen laten zien. Hier overigens nog 3 tekeningen:
Hahaha goed zoeken! Maar thanks! Dat is idd precies hoe ik het in gedachten had. Nu afwachten hoe het in de praktijk gaat worden!
Het is ook voor het eerst dat ik het logo op de wijzerplaat zeg. Denk dat het op deze manier wel mooi subtiel is, maar wie weet is Brunmontagne alleen uiteindelijk wel mooier, we gaan het zien.
Ik heb ook nog een tijdje getwijfeld over de 12, maar zonder wordt het denk ik wel heeeel steriel. Heb nu mijn go hier voor gegeven, dus ga er niet teveel meer aan aanpassen. Maar wie weet heb je wel gelijk, net als
En kies ik er bij de volgende oplage voor om het weg te laten . Thanks voor de feedback!