Vandaag even wat wezen experimenteren met de andere dials. Ik denk dat ik deze al eens eerder had gedeeld? Anyway, wat vinden jullie er van? Ik vind hem zelf zeker geslaagd, al is het wel echt heel anders dan de lapis dial met de betreffende opmaak.
Beetje ielig? Gezien de kast wat forser en grover is lijkt me een wat forsere wijzerset en indexen wel mooier.
Die andere vond ik beter in verhouding en beter passend qua stijl (sportief/casual).
Ik heb chatgpt iets raars laten maken, maar t bevalt me eigenlijk wel.
Ik had chatgpt gevraagd de dial en handset van een skx in je case te zetten. Chatgpt heeft meteen de bezel erbij gepropt. Staat wel eigenlijk? Beetje porsche design vibe.
De andere dials passen beter, deze dial moet een eigen kastje
(imo)
Hahaha lang leve AI natuurlijk! Best grappig nog wel inderdaad, zo’n bezel!
Verder ben ik het helemaal met jullie eens. Ik zie nu net dat ik mijn nieuwe dial concept hier nog niet gedeeld had, maar het is onderdeel van nóg een nieuw hoofdstuk van Brunmontagne :).
Bij deze posts deelde ik de dials voor een ander nieuw project waar ik nu aan werk. Uiteindelijk de keuze gemaakt om ook 50 dials te maken voor de SW200 met het idee dat ze in de Connector passen. Mijn eerste reactie was precies hetzelfde, helemaal als je de andere dial met opmaak gewend bent. Maar ik drag hem nu een paar uurtjes en ga hem wel steeds meer waarderen. Maar het contrast met de eerdere is nogal groot zeg maar haha… Bedankt voor jullie eerlijkheid!
Krijg idd ook een beetje pre bond seamaster vibes hiervan, erg vet wel
Ik vind persoonlijk de Lapis de betere keuze.
Opgelegde logo, dikkere wijzers, speelse dial past er helemaal bij. Bij de fumee in deze vorm mist er iets.
Foto in de schaduw is ook niet helemaal optimaal.
Haha het is en blijft een forum waarbij ik soms gewoon snel even een foto maak en deel natuurlijk. Goed punt, qua belichting is dit niet ideaal .
Verder snap ik je punten zeker ook. Dit horloge valt eigenlijk niet gemakkelijk in een categorie te proppen, terwijl deze dial wel echt vanuit het perspectief dresser is ontworpen. Deze zal in de Ambassador denk ik helemaal tot zijn recht komen, hier moet ik er nog even aan wennen haha…
Het vraagt misschien om een sector dial, met 2 of 3 hele dunne lijnen.
De 12 voegt niets toe, qua ontwerp. Vind ik.
Met datumvenster misschien wel…(?).
Doe mij toch maar deze wijzerplaat
De rest is aanzienlijk minder I.M.H.O.
Ook een leuk idee! Die 12 vind ik gewoon bij mijn horloges horen, al valt hij hier wel wat weg t.o.v. de andere 12 op de lapis dial. Datum heb ik zelf niks mee dus die laat ik graag weg haha, verpest de balans een beetje vind ik…
Bedankt voor je reactie! Straks in de dresser komt deze dial nog beter tot zijn recht denk ik .
Haha kan ik begrijpen! Bedoel je dan specifiek de lapis of die opmaak van de dial?
Gaaf man, zo’n mooi traject dit. Voor jezelf, voor ons en uiteindelijk ook voor iedere gelukkige Brunmontagne-drager.
Leuke reactie, bedankt! Heb voor de komende periode nog een mooie lijst met projecten en wensen staan, dus er komt nog genoeg voorbij .
De Connector is in ieder geval weer een grote stap voorwaarts voor Brunmontagne.
Mij ook, probeer het een sportieve alleskunner te houden, het is echt geen dresser qua kast. En dat is niet als kritiek bedoeld.
Ik zou ook graag wat andere kleuren wijzerplaten willen zien.
Al met al vind ik 'm zeer geslaagd en de kast veel mooier en fijner dan de vorige, wat te bonkig voor mij.
Ga zo door! Het is een horloge merk dat er mag zijn!
Totaal plaatje, en mooi blauw is niet lelijk!
Dat is ook precies hoe hij bedoeld is, dus dat komt goed uit .
Wat voor platen/kleuren zou je zoal nog willen zien? Ik denk dat malachiet er ook erg mooi in zal staan, net als zwart marmer.
Dat kan ik me voorstellen, al lijkt de Representor op foto’s wel meer zo te zijn dan hij in het echt draagt/is. Deze is wel beduidend eleganter qua vorm en sowieso lekker uniek natuurlijk. Ik hoor al met regelmaat overigens dezelfde reactie als die jij net gaf haha.
Dat vind ik helemaal een mooi compliment! Er is al een boel veranderd sinds de eerste dag dat ik begon haha.
Snap ik! Met name qua opmaak dus inderdaad. Goed om te weten, thanks voor de feedback!