Netjes geworden!!!
1 kleine opmerking geappt.
Ziet er strak uit. Leuk dat filmpje met Gerard.
Dinsdag komt mijn Brunmontagne binnen
Ziet er goed uit kerel!
Leuk, ik zie er 2 bekende foto’s bij staan
Thanks allen!! Ik neem de suggesties allemaal mee .
@JantjeContant Thanks! Oeh nog even geduld dus! Ik hoor het graag dinsdag!
@GiveMeYourDough Haha scherp! Klopt!
Ik mis wel de lederen banden met bijpassende dialkleuren. Compliment met de schitterende lookbook pictures.
Bedankt! Hoe bedoel je dat precies? Losse lederen banden of…?
Alle horloges worden geleverd met met standaard lederen band in de kleur van de dial. Kunnen die ook besteld worden in alle beschikbare kleuren?
Nieuwe site is
Stuur me de link even via een PB anders, ik zie het zelf nergens terug namelijk haha…
“Indien u een voorkeur heeft voor een andere band, neem dan gerust contact met ons op.” Staat er nu als het goed is…
Als ik zo de fotopagina op de site bekijk van de “stoere jongens” met een Brunemontagne dan krijg ik toch ook de indruk dat een Representor, zeker de “gouden versie” niet zou misstaan op een fraaie damespols. Waarom eigenlijk ook niet deze doelgroep eens “ontdekken”?
Ziet er prima uit Pascal👌
Weinig op aan te merken. Of het moest een heel minuscuul puntje zijn met betrekking tot leestekengebruik. Ik besef me echter dat dat soms ter keuze van de schrijver is.
Ziet er goed en duidelijk uit.
Moet jij eens raden wat er op de radar staat .
Er zijn ook steeds meer vrouwen die het horloge bestellen trouwens… Dus op zich is de start er al! Ik zal ook eens een shoot met een vrouw voorstellen, goed idee!
@Tinuske bedankt!! Stuur ze me toch even door via PB als je wil, altijd goed om naar te kijken .
@Rockvink bedankt Peter!
Netjes en overzichtelijk de site.
Geen zoektocht maar klik en klaar in een mooie vormgeving.
Lookbook is leuke extra om twijfelaars over de streep te trekken .
Waarbij sommige foto’s extra goed hierbij zullen bijdragen.
Gefeliciteerd, Pascal, ziet er super netjes en overzichtelijk uit. Werkt heel intuïtief en is overzichtelijk.
Toch een klein puntje ter overweging, de hoover-over images, die zijn niet overal gelijk. Persoonlijk zou ik die consistent houden.
Ook de nummers op de case back zou ik persoonlijk niet in actuele nummers hebben maar naar 00/50 of xx/50 bewerken.
Ter overweging om een polsfoto te gebruiken als hoover-over image in plaats van de achter- of zijkant. Deze details kun je ook bekijken zodra je door geklikt hebt naar het model naar keuze.
Detail: Ook zag ik bij Goud/Groen en Staal/Groen nog Blauwe Sunburst staan. Later zag ik het ook bij de zwarte varianten staan.
Anyway, overall prima upgrade!
Hij is al binnen
Mijn tweede horloge naast m’n Datejust 116234. Ook de eerste met een lederen band en daar kwam ik gelijk in de problemen. Ik wist niet hoe de “gesp” dicht moest. Gewoon even Pascal gebeld en via Whatsapp videobellen heeft ie mij meteen geholpen. Top service!
Dit is een totaal ander horloge dan mijn Rolex en hij zit net zo lekker. Ik zal er nog wel een rubberen band bij bestellen. Dat zal ook goed staan.
Pascal bedankt voor je hulp en bedankt voor het ontwerpen en maken van een mooie betaalbare horloge.
Graag gedaan Joey! Het was leuk om ook even op die manier “kennis te maken” .
Veel plezier gewenst met je nieuwe aanwinst en het doet me goed te horen dat je er blij mee bent!
Welkom bij de club van Representors
Volgens mij krijg je nergens een dergelijke persoonlijke service op afstand bij een horloge in deze prijsklasse
Fraaie horloge overigens. Rubberen band staat hem ook goed, afgaande op de foto’s die ik heb gezien. Gefeliciteerd met je aanwinst!
Gefeliciteerd blijft een hele mooie deze zwarte.
Dat maakt het voor mij juist extra leuk.
Thanks! Ik zie dat de rubberen bandjes nog niet op voorraad zijn. Ik wacht geduldig af.
Bedankt! Ben er ook heel blij mee.