Show je Brunmontagne

Geen opmerkingen over de website, maar ik heb hem al wel bekeken. Lekker overzichtelijk met heldere presentatie van de verschillende uitvoeringen. Waarvan een aantal bijzonder smaakvol. Wat een gaaf project btw. Als ik het nog ‘project’ mag noemen… zeker niet geringschattend bedoeld. Waarbij de directeur hier op het forum nog deelt dat hij door het huis rent om een klant z’n aankoop de volgende dag nog te kunnen laten ontvangen. Zeldzaam prachtig staaltje enthousiaste ondernemerschap.

2 likes

Podcast geluisterd, erg leuk het proces van het vinden van een productielocatie. Nu draag ik zelf veel 34-38mm als man, dus als je dat ooit gaat maken😉

2 likes

Wat een mooi compliment zeg!! Bedankt!
Haha het voelt nog steeds als een project/hobby voor mij hoor :wink: .

Ah leuk om te horen! Haha wellicht in de toekomst… Ik moet de man nog leren kennen die smallere polsen heeft dan ik heb, maar aangezien er natuurlijk ook veel vrouwen zijn die er naar vragen… Eerst weer even sparen voor de volgende plannen, waar onder de nieuwe banden!

3 likes

Stap voor stap uiteraard, of heb je net als Hodinkee al een aanbod van LV :grin:

1 like

Hahaha nee zo ver is het nog niet, al begint het wel steeds sneller te gaan qua naamsbekendheid en bewustwording. Zo gaaf! Zo trots op ook :slight_smile:.

Het gaat nu nog zoals jij zegt, stapje voor stapje :smile:.

4 likes

Ik haak hier even op in, 38 mm gaat het niet mooier op worden denk ik de kast zoals die nu is vindt ik perfect ook voor de kleinere pols. Ik denk als je de brunmontagne is past dat je om bent en mij begrijpt😉

2 likes

Ik kreeg net via de app ook al door inderdaad dat, volgens de website, de losse banden niet op voorraad zijn… Dat is een klein aandachtspuntje haha… Ze zijn er namelijk wel gewoon!

Dat ga ik even uitzoeken :slight_smile:.

3 likes

Welke combi vinden jullie nu mooier: RVS-goud of leder-groen?

5 likes

Leder-groen.
Het goud vind ik persoonlijk te veel aanwezig.
Het groen matcht mooi bij de wijzerplaat.

(maar vooral dragen wat je zelf het mooist vindt, zoveel mensen zoveel meningen :wink:)

4 likes

Staal :blush:

2 likes

Al veel mesh gezien hier, maar nog geen zwart, dus een klein primeurtje :wink:

Ben benieuwd hoe de coating stand houdt… Persoonlijk vind ik het een erg geslaagde combi, wat vinden jullie ervan?

10 likes

Die had ik nog niet eerder gezien inderdaad! Ik heb volgens mij zelfs nog 2 zwarte mesh banden van Brunmontagne, zelf ook maar eens wat mee testen! Leuke combi!

2 likes

Ik vind het een geslaagde combi.

3 likes

En hoe zien die eruit? Ook met schuifsluiting?

2 likes

Ik zal ze even opzoeken. Ze zijn hetzelfde als de stalen en rosé variant die ik had. Inderdaad met schuifsluiting.

2 likes

Had of heb je die nog?

1 like

Die heb ik nu niet meer… Ik had er 2 maar die zijn beide verkocht haha.
Staat op het lijstje voor de nabije toekomst :wink:

1 like

Ok, ben benieuwd hoe ze eruit zien :wink:

1 like

Even the Original tussendoor, gewoon omdat het kan :grin:. Voor de liefhebbers van de zwarte variant… Ik heb er nog maar 3!

5 likes

Dat bandje staat erg goed! Ben binnenkort jarig, wist niks om te vragen dus het bandje maar op het lijstje gezet :ok_hand:t2:

1 like