Als het goed is dan staan ze nu in ieder geval weer aan “beschikbaar” op de website .
Terugkomend op gisteren…
Ik heb ze dus nog haha
Als het goed is dan staan ze nu in ieder geval weer aan “beschikbaar” op de website .
Terugkomend op gisteren…
Ik heb ze dus nog haha
3?! De site zei gisterenavond “Nog 32 beschikbaar”
Nee das de Original dan geweest denk ik, de zwart/zwarte variant staat als het goed is op 3
Check klopt.
Dat had ik ook gezien.
Heul apart. Mijn nieuwe voorraad systeem werkt ook net even anders dan gewend.
Mocht je in het vervolg iets bijzonders zien, let me know .
Als het goed is dan klopt het nu wel.
Nieuwe site is altijd even oops en aaah.
Ziet er goed uit, als de oops en de aaahs eruit zijn ben je helemaal profi.
Kan niet wachten op mijn niet gelimiteerde brush versie met zwarte plaat en met nummer 34 achter op de kast😇.
Hoogstaande canvas eraan en ik heb er eentje die geen enkel kind of wie dan ook om mag.
Die gaat gewoon de kluis in of om mijn pols!
Hahaha thanks!
Haha ik ook niet! Ik ben druk aan het sparen voor de geborstelde varianten, echter weet ik nog niet of ze ook een nummer krijgen. Eigenlijk is het een variant van de reeds bestaande Representor he .
Hahaha ik wens je op voorhand alvast veel succes!
Ik weet dat de nummering er niet bij hoort: neemt niet weg dat ik nummer 34 gewoonweg wil hebben. Ook al bestaat hij eigenlijk niet .
Deze ronde win ik het hoor, het is welletjes geweest en nu komt er eentje voor mij en mij alleen .
PUNT
Haha ok ok ok… Ik ben nu bezig met een lokaal bedrijf hier om te kijken naar glas (laser) graveringen. Kost een beetje extra maar dan laat ik gewoon nummer 34 in het glas graveren voor je .
Hahaha daar hou ik je aan!
En ik hou je aan
Zo zie je maar weer, als je echt iets wil…
Toffe foto
Ongehoord persoonlijke service van de bovenste plank Pascal en toegepast op de behoefte van ieder klant individueel. Chapeau voor de after sales service Representor.
Ah wat een mooi compliment zeg! Bedankt!!
Zijn dit de zwarte? Of ben ik de draad kwijt… (lijkt niet zwart)
Steenkool zwart dan.
Thanks Joey! Leuk om te horen! Dat is wel even het gehele Brunmontagne plaatje in 1 shot haha.