Show je Brunmontagne

Avond shot van de #bluemontagne.

Was recent met @Subonno aan de babbel over een leuke hashtag bij de Brunmontagnes. Vond de grünmontagne van het forum zo goed bedacht dat ik de kleuren in combi met montage wel geslaagd vind :grin:.

Als jullie dus in het vervolg iets plaatsen op social, doe me dan een plezier en gebruik even zo’n #. Dan kan ik ze mooi weer delen :grin:

4 likes

En welke wil je gebruiken voor de zwarte variant?

1 like

Representing again

8 likes

Haha goede vraag… Bedenk eens wat leuks! :wink:

@Tinuske lekker hoor!!

Weet je wat het ergste is Pascal? Dat als iemand over dit horloge begint (doorgaans: ‘oh, gouwe klokje?’) ik de neiging heb om jouw start-up verhaal te reproduceren :thinking:

2 likes

:rofl::rofl: toch wel de korte versie dan hoor ik? :wink::ok_hand:

1 like

Is nog lastig omdat in de meeste talen niet lekker bekt met montagne, denk aan noir, schwartz, black, negro, nero … vanuit het Welsh wellicht dumontagne … ik zal er eens over gaan nadenken.

1 like

Tuurlijk :rofl:

1 like

Haha ja goed punt… Was zelf ook al even aan het piekeren… Ben benieuwd waar je mee komt! :wink:

@Tinuske haha gelukkig maar!.. :ok_hand::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik ook :joy:
Zat nog even te denken aan iets met Sable, Onyx, Ebony, Gloomy of Coal, krijg je combinaties als Coalmontagne, Gloomontagne of Ebontagne … ik moet weer een vergadering in.

1 like

8 likes

Ik vind het een geslaagde combi! :ok_hand::grin:

1 like

Ik wilde eigenlijk vandaag een graffiti zetten van een horloge (met fluted bezel in een welbekend design, zonder merk) waar een grote hond op aan het kakken is en degene die m aan de lijn heeft met een Brunmontagne rondloopt.

Toen bedacht ik: Ik weet niet of Bruinenberg met zoiets geassocieerd wil worden.

Sorry
Corona binnenzit verveling

3 likes

Ik vind hem super geslaagd, nu echt een zeer comfortabel lichtgewicht aan de pols.

1 like

Hahaha das wel een hele bijzondere manier om je enthousiasme te delen zeg! Ik zie bijna @Jurk achtig taferelen voor me nu :rofl:.

Ik weet niet hoe groot je het wou maken. Maar als al die details er in terug moeten komen dan verwacht ik een half flatgebouw vol? :wink::ok_hand:

3 likes

Aah goed om te horen! Gezien alle positieve reacties denk ik toch echt dat ik er niet langer om heen kan en ik weer een nieuw topic op de agenda kan zetten voor de komende tijd :wink:

1 like

Wie weet… mag hij los in het café?

4 likes

@Tease doe je wel mee aan het goede doel?

1 like

Welk goed doel?

1 like

De strip. HALLOOOOOOOOO!

2 likes