Show je Brunmontagne

Is het geen plaatje? :grin::ok_hand:

9 likes

Op rubber :grin:

1 like

Op mesh :slightly_smiling_face:

6 likes

Vandaag eens wat cadeautjes geven

9 likes

:rofl::ok_hand:. Leuke foto’s mannen!

1 like

Deze maar weer eens uit de kast getrokken.

8 likes

Al 3 dagen zonder te wisselen. Dat komt bij mij niet vaak voor :sweat_smile:

6 likes

:rofl::ok_hand::heart_eyes:.

Gave foto!!

1 like

Rubberen band voor m’n verjaardag gehad. Zit wel een stuk lekkerder dan de leren moet ik zeggen.

Nog steeds blij met mijn horloge :grin:

5 likes

Mooi cadeau hoor @JantjeContant! Gefeliciteerd met zowel je verjaardag als met je nieuwe aanwinst :wink:

1 like

Vandaag de brumontagne op mesh

3 likes

Na Berlijn en Luxemburg heeft mijn Brunmontage weer zin in een stedentrip. Helaas komt hij de stad nauwelijks uit op het moment. Het krijgen van het horloge was toch een hoogtepunt dit jaar. Laten we hopen dat 2021 nog meer mooie momenten gaat brengen!

Iedereen een fijne kerst!

2 likes

Ah wat leuk om te lezen zeg! Ben trots dat ik dan aan zoiets heb mogen bijdragen :slight_smile:.

Ik hoop met je mee zeg. Ik heb enkele mooie plannen voor 2021 dus kan niet wachten om daar mee aan de slag te gaan. Laten we hopen dat het voor iedereen weer een mooi jaar gaat worden!

Fijne dagen gewenst @Dl3uur!

1 like

Even een kiekje tussendoor gemaakt met mijn mobiel tijdens de laatste shoot :grin:

8 likes

Wachten in de auto op de dame…
Gelukkig is er nog dit uitzicht :grin:

9 likes

Ziet er relaxed uit :wink:

1 like

Haha was het ook… Moest alleen dik een uur op mijn vriendin wachten omdat ik niet mee naar binnen mocht, das toch best lang hoor!

Ik heb zin om even wat leuks extra te doen met de feestdagen!
De eerste 8 die voor het einde van het jaar nog een Representor bestellen, krijgen er van mij een Watchpouch bij twv €40,-.

Het enige wat je hoeft te doen is mij even een PB te sturen met je bestelnummer! :slight_smile:
Oh en ik heb nog slechts 1 Representor Zwart/zwart. De laatste genummerde :face_with_hand_over_mouth:

Daarnaast ben ik druk bezig met het eerst concept van de HFLE… Gaat zo gaaf worden!

6 likes

Nee, nee. Ik doe het niet! Ik weiger ook naar jouw website te gaan om zo’n gave op staal te bekijken ook. Of die original, die toch ook wel lekker blijft.

Het is mooi geweest dit jaar😂

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

Stel je dan ook voor dat hij in zo’n vette Watchpouch op de deurmat verschijnt…